Sunday, January 1

alaa-alaa berook

    ASALAMMUALAIKUM !
haii di sini gadis tangan kidal nak menghapdate blog ! hikhikhikhikhik
adoaii perut sudah kenyang hati manyak senang maa ~ heheeee
tajuk dekad atas tuhh tade ape kena mengena pun tajuk tuh hanye hiyasan semate-mate , HAHA
hrumm ~ harini bored sangat sangat dan tersangat . atoto ~
Tadii , naseb ade kawan-kawan boleh lepak dekad kedai makan ! hahaa macam jantan ark ?
niy ha baru jaa balik ,kahkahkahkah ~ oke monyet-monyet sekalian terima kasih sebab sakat aku ...
hahaaa mesti korang pelik kan monyet ..??? monyet tuhh mmbe-mmbe abg aku laaaa diorang suke sakat aku sampai aku menangis jahat tak ..? heheeee ,
best gile dapat lepak tadi , makaseh nyet-nyet sekalian sebab da buat aku happy ... hahaaaa
pakcek pakcekk dekad situu pun sproting abes , hahaaaaa adoaiiii
buat lawak jaa laaa ! nak terburai isi perut aku niy asik nak tergelak jaaa  hakhakhakhakhak .
pastu kan kan kann ade pondan niy lawa siakkk ! perghh aii kalah akuu . hihihihihi
tapi takboleh blaaa suare dia mak aii ! tak ani nak akap aa ~ hahaaaaa
semua da bantai tergelak jaa bodoh betolll ! hihihihihiii
tadii keluar pergi kedai makan pakai tudung pastu mmbe abg suke tarik tudung aku memang shitt naseb aku tak menjerit sebab ade mamat mamat motor dekad situu control ayu laa katekan . hihihihiihiiii
makaseh nyet sebab cakap aku comell . hahaaa aku memang comel pun korangg baru tahu ke > hahahahahhaa kesian korang niy tuhh le duduk dalam hutan lagi , hahahahaahha #kidding .
k laa bro jam da nak pukul 1a.m niy masih belum tido lagi  . .. hihihiiiii selamat malam sayang ! muahcx :*

kbai ~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink