Monday, January 2

aku sayang dia by amira yusoff

 Dengan lafaz bismillah aku nak memberi salam kepade umat islam asalammualaikum dan selamat sejahterah bagi orang yang bukan islam baru adil kan ..?? hihiiii ~ tuttt nampak tak tajuk dekad atas tuh ? heheee nak bercoleteh pasal someone ? heheeee ...
alaa tengah boringg-boringg niy dan tatahu nak cerite ape saje jaa masok contest niy . ! sajee aa nak heboh pasal budak gemok niy ! HAHAAA  contest niy di anjurkan oleh MIERAYUSOF  nak tengok tuan dea tekan jaa name tuh ! hikhikhikhikkk ... semua syarat-syarat muu i da tunaikan just tinggal nak bercoleteh pasal orang yang saya sayang jaa .~ heheee
Disebabkan banner tuan anjuran niy tade so saya buat banner sendiri laa . hahahahahahaah
hahahahaaha gambar tuh gantikan banner *winkwink ... okey-2 sekarang malas nak cakap banyak ! Aku nak kongsi cerite dengan korang kenapee aku boleh sayang mamat niy .. Sebab aku sayang lee dekad dea niy . hahahaaaa tadelaa sebab aku sayang dea sebab dea mengade ! perangai dea unik lain dari yang lain itu sebab aku sayang dea . hahaaa *pelikkan ..
Dea special bagi akuu sebab entaa aku pun tatahu sebab ape dea special pade aku yang aku tahu aku sayang dea gile babii .! hahaaaaaa sayang pastu gile lak tuh pastu babi lak tuhhh *teruk kau noniy . hahahaha #chilll
kate-kate untuk si budak gemokk niy hope kau takan tinggalkan aku even kau da ade awekk sekali punn . opss lupe nak bagitahu hubungan kami hanye sekadar teman tapi mesre, hahahaha  syed nassier nak kenal deaa klik laa tuhh  heheee promote niy . ahahahahahah tadelaa wehh mane boleh amek dea dari aku-2 sayang dea kud . hahahaa !! sambung balik kate-kate harapan aku untuk dea , hope dia takan tinggalkan akuu takan lupekan aku dan takan sakedkan hati akuu . hikhikhikhikhik <3 #mengade
aku sayangkan kau lebih dari ********** malu lerr nak cakap . hahahahahaa #biarlarahsie
peristiwe tak dapat di lupekan dengan si dia first date kiteorang Ya allah kelakau gile . hahahaha masing-masing nak cover ~ kahkahkahkah ~ lawak-lawak yang paling best kan kan kannn ****** secret . hahaahahahaha mane boleh cite semua matila akuu ! hahaaaa #chilll
buat aku jatuh cinta dengan si dia melalui idung dea , hahahahahahaaaaaaa comel macam gajah ~ werkk ! unik awww orang lain tade dia sorg jaa ade tuh sebab aku sayangkan dea ~ bukan aku sayang dea di sebab kan rupe aku sayang dea dengan hati yang ikhlas seikhlas ikhlasnye . heheeeee ~
biodata si dia .???


 name : syed mohd nassier bin syed othman

 famous name : nas a.k.a abg macho .*hahahahahaha

 teberanak : 26 april 1991 *da tue doe ...hahaaa

 makan : roti canai *kami org kampung , hahahaha

 minum : milo ais *berak pun keras nanti . haha #kidding

 runtin harian : snooker *macam power-2 jaa budak niy haha


selesai sudaaa tugas akuu lengkap kan contest niy . heheee sorry cerite dalam niy mencarut-carut jaaa mesti owner contest bace garu kepalekan sebab kepale ade kutu tuh sebab garu kepale , hahahahaha #kidding .
sebelum mengundur diri noniy mahu menyusun lima jari ingin memohon maaf andai kate ade terkasar bahase atau menyinggung perasaan korangg . SEKIANNN ------------> have fun
terima kasih kerana sudi menjengah

1 comment:

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink