Saturday, December 31

goodbye and say hello

  Asalammualaikum , dengan sebesar besar hati nak cakap selamat datang 2012 dan selamat tinggal 2011 ! HEE
selamat tinggal semua kenangan 2011 , yang pahit masam manis selamat tinggal kalau boleh taknak di ingat-ingatkan lagi ! hahaa kejamm takkk ??
dengan penuh harapan pada tahun 2012 kehidupan aku akan menjadik lagi lebih baikk dari tahun tahun sebelum niy ? aminnn ...
aku harap dengan tahun niy aku akan menjadik anak yang baikk dan selalu mendengar kate and tak majal dajal lagi , ! hikhikhikhikhik ....
sekejapan akuu da besar sekejapan umor aku da TUJUH BELAS TAHUN , atoto ~
sekejapan akuu da boleh kahwen , hahaaaaaa #berangan
akuu harap pada tahun niy aku takan mengecewekan makbapak akuu lagi , akuu taknak tengok dorangg menangis lagi cukup laa kakak abang aku da buat dorangg menangis , aku sayangg dorangg sangatsangat . !!!
adek berjanji buu adek akan belajar sungguh-sungguh ! adek berjanji adek takan nakalnakal lagi adek janji jugak adek takan buat hal dekad sekola lagi ! ituu janji adek ....Adekk sayangg kan ibuu ayahhh :*
adoaii sedih laaa !! ngee XD ....
papepun adek sayangkan ibu ayah abang kakak dan tak lupe SYED NASSIER ! heeheeee muahcx untuk korang . ngeh ngeh XD

kbai ~

iloveyousomuch :D
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink