Thursday, June 2

teringin .!!

asalammualikum,

   hey korang kite berjumpe lagi .harhar .hari ni saya post 2 kali jaa tak banyak pun .harhar:) sebab tade story nak di ceritekan .harhar:)) .ni tibetibe terase teringin pulakk .teringin ape .teringin nak anak .bhahaha .pale hotakk kau . .gurau jaa .wakakakakak . !!

   ni ha .?? aku nak cakap aku teringin nak ade couple sampai bile-2 .tanak putus-2 ,aku tawu angan-2 aku terlalu tinggi ,dan aku tawu ni semua takan tercapai punyer .grr !!tapi,kenape tak bolehh nak jugakk macam oang laen couple bertahun-tahun ,happy jaa .!! ehemmm .malang-malang .

   aku jeles tengok kawan-kawan aku couple saampi 2tahun 3 tahun ,lagi-lagi kaka aku da nak masok 5tahun da .sumpah jeles bagai weyhh kad dorang semua ni .!! aku pernah kekal pun 1tahun jaaa .tuu pun aku tinggalkan jantan tuu .sebab aku da terase bosan dengan dea .aku memang bodohh kan .!! .bodoh tak pikir mase depan aku . .

   padahal ,jantan tuuu baek gile ,layan aku dengan baek jage aku dengan cukup sempurne ,ape yang aku nak mesti dea tunaikan .dea tak pernah sakedkan hati aku ,tapi,aku selalu tak menghargai dea .selalu maki-maki dea .selalu tengking-tengking dea .tapi,dea diam .dea sabar dengan aku,sampai-sampai kiteorang berfikir nak ikat tunang da .tapi,sayang mase tuu aku kecik lagi kan . .kalau tak mesti aku da bahagia dengan kau kan .

  sekarang ni pun kau da abes dgree nak amek master kan,aku hope kau berjaye oke dalam hidup kau .aku sentiasa berdoa yang terbaek untuk kau ,harhar:)) .mesti sekarang ni kau tengah bahagia kan dengan kehidupan baru kau sekarang .harhar:)) . .

   aku pelik dengan aku ,bile aku couple lelaki tuu betol-betol sayang aku ,aku maen-maen kan dea ,aku menduekan dea ,kejam kan aku ,sampai-sampai pasal aku ,budakk jantan tuu berubah jadi playboy ,subahanallah kejam yer aku ,hmm ,tapi,bile aku setia .mesti aku pulakk di permainkan .mesti aku di duekan .kenape weyhh .kenape time-time aku nak brubah kau yang buaddd hal aku pun pelik .

   korang tawu takk sebab ape aku jadi macam ni ,sebab lelaki selalu tak menghargai aku ,sebab jantan kad luar sane tuu bodoh .bajet hot ~nak yang lawa-lawa tapi,kalau muke tu hensem tapee jugakkk .aku tabikk ni takk muke macam sial .perangai lagi tambah macam baruah , mule-mule kate-kate kau semua manis ,tapi,da lame-lame kate-kate kau semua busuk .semua tak bolehh pakai .macam tuan dea .

   jantan-jantan tak gune sekalian ,kalau muke awakk tuu tak hensem buad laa perangai tuu elok-elok siked .jangan nak menganjeng pulaakk .bajet hot pulak tu alhai ,tak hamak sial .tendang tepi jaa jantan macam kau ni .harhar:)))) lepas tu ade hati nak pasan-pasang ni .alhaii ,dasar jantan dayuss~bhahahahaahahha .  .

   korang tawu takk menitiskan airmate perempuan berape besar dose nyer .tambah lagi kau sakedkan hati perempuan .her~jawab laa kau dalam kubur nanti yer wahai jantan-jantan sekalian.kad dunia memang kau suke-suke .tapi,tunggu jaa laa pembalasan yer wahai jantan-jantan publitis murahan .harhar :P

   semua jantan tak bolehh pakai ,semua same jaaa .menyampahhh . . semua tak bolehh percaya semua kate-kate kau tuu masok dalam poket jaa . .her~katak-katak .bhahahahahahaha . ,harap-harap kau bie tak macam tuu  . .tapi, da mule nampak da ciri-ciri kau tuu siked-siked .buadlaa perangai memang aku tendang tepi terus .bhahahaha . .campak dalam laut kasi pirana makan .bhahaahaha ~jage kau .jumpe nanti memang aku konke kau punyer hanfone ,jangan laa nak mendue-duekan aku ni .silap oang laa .aku bukan noniy yang dulu bodoh !!! .grr ~ . .so ,hati-hati ea bie . .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink