Friday, June 3

study :P

asalamualaikum,
  
    hey korang hari ni saya baik sikedd .harhar:) sebab ape sebab hari ni saya belaja .wawawawawa .selalu yer jangan harap laa saya nak bace buku .malas .wakakaka .! disebabkan kawan saya dak akem tuu dak menyalak macam katak ajak study .saya dengan baek hati ni pergi laa .harhar:)

   bhahahaaah ! pukul 4 lebih saya oppline ,terus mandi-mandi siap-siap .semua da pukul 5 .pergi kedai kejab .beli ehem ehemm .harhar:)) .lepas tu gerak pergi tasek ,tunggu si bogok ni tak datang-datang cilake punyer budakkkk .amek sekali kena maki ,ha?? tak tentu arah jadi kau .harhar:)) dengan pecut kau bawak motor datang kad aku .harhar :))

  da datang kad aku ,bolehh memekak dengan motor kau tu .nak rem dengan aku ker bang .harhar:P kalah kau nanti .bhahahaha .nak lawan same motor gua .bhahahaha . .lupekan jaa laa .wakakakakak .!! lepas tuu ,gerak pergi taman pulakk study dekad sane berdua-duaan .hahar:)) .tapi,tak romentik pun dea pendek dari saya .haha .alaa aku dengan si mangkuk ni macam kaka adek jaa aku tengok .harhar:) bile keluar dengan mangkuk ni naek motor .orang ingat aku kaka dea .sial jaa .harhar:)) .

   tengah lepak-lepak ,aku nga frust menoggeng kad sito buadd math dengan sastera,dea bolehh pulakk mesej .hawau betol laa kau ,sajaa jaa .lepas tu ,amek kunci motor aku ,bawak lari ea .harhar:P cilake punyer budakk tawu laa motor aku laju kan bang .naseb baek kau tak terbang tadi .wakakakaka :P .sengal . .

   pukul 6 balekk sempat lagi kiteorang lumbe taw .harhar:)) berape jauh kau kena tinggalkan bang .kesian .wwakakakaka .disebabkan da lambat pukul 6 .tak jadi nak pergi stadium ,rempit kad sane huhuh sedihh ~balek jaaa terus baring depan tb tengok cite cinta melody huh!! .pastu bie aku mesej kejab .then,malas aku nak reply .hohohohohohh :) merajukk ~

   bie ouh bie ahad ni taw taw taww . .jagela kau .aku dapat kau . .memang kena kau .haahahah .da laaa malam tadi kite gadoh .sanggop kau tak tidor tunggu aku on fone kan kan .harhar:P padan muke kau sape suruh marah-marah aku .amek kau sekali .sampai pukul 8 aku on fone banyak mesej kau belambak mscall kau .kesian pulakk aku tengok .harhar:) lepas aku on jaa fone kau terus call aku .tapi,aku tak angkat bia kau mampus .wakakaka .last-last aku angkat jugakk sebab kesian .hahrhar :P . .
pastu dea cakap macma-macam dengan aku .sampai laa kiteorang baekk .hee~biasa laa da lumrah hidup ,gadoh baek balekk .harhar:) sayang kau monyet .muahh muahh<3
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink