Wednesday, June 1

sahabat baru :))

asalamualaikum,

    hey korang aku nak story pasal someone ni ,harhar:)) dea ni cute siak ,tak sangke aku bolehh jadi kawan dengan dea ,aku fikirkan dea sombong .biasa laa bak kate dea ,budakkk hot .harhar aw aww<3 .best gile doe dapat sahabat dengan dea ,tadi kad facebook kite orang da share pasal hidup masingmasing .kesian pulakk aku dengar cerite kau tuu beb ,hope kau sabar oke .biasa laa tu makbapak kau sayang kau laa deaorang macam tuu mongek .harhar:))) .happy dapat kenal dengan kau .nak tengok tak budakk hot saya .harhar:))
comel kan dea ni .harhar:)) sayang kau laa mokk :P muahmuah .<3<3
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink