Wednesday, June 1

sahabat:)

asalamualaikum,

    hey korang ,kali ni saya nak entry pasal sahabat .!! sekarang ni sahabatsahabat saya disekolah semua hilang nta ke mane .semua buadd hal masingmasing ,sedih sangatsangat,sebab dorang da lupekan saya .hm terutame yer siti nabila zakaria huh!! dea da tak sayang saya lagi da .macam duludulu lagi ,dea da ade sahabat baru ,hm,sedihyer ,nak tengok takk dea .
ha??? yang baju purple tuu laa sahabat saya ,saya sayang dea sangatangat ,tapi dea da tinggalakn saya .sedih sangat,kadangkadang kad sekolah tengok dea bekepit dengan kawan laen tibetibe saya terase jeles bagai pulakk .grr!! tak tawu laaa kenape dengan saya .dulu saya selalu lepak rumahh dea ,tapi,sekarang takk lagi .err~dea sudahh sombong same saya .!! dea ni comel gile weyh .ramai minat dea .kadangkadang terase jeles pulakk .harhar:P .biase laa adat laa tu kan kan . .ni ade lagi pic kiteorang mase pergi kem dulu .tengok laa
rindu nak macam ni lagi ,huh!! nak macam ni lagi weyhh . .mase ni kite happy sangatsangat kan . .mase ni pun aku tengah bahagia dengan someone,tapi,kiteorang tade jodoh .dea curang huh .! da laa tamo cakap lagi .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink