Tuesday, May 31

cepatt lha :)

asalammualaikum,

   hey korang ,grr!! aku nak mengadu lagi ni ,perut aku semakin saked laa .kalau nak katekan sengugut tak laa macam ni .!! sumpah saked gile weyhh .rase macam nak mati jaa . .tibetibe saja hidung aku berdarah .haiyaa ,ape penyakit pun aku tak tawu laa .maybe badan aku ni da terlalu panas kodd .tuu sebab sampai hidung berdarah tu .alaa tape nanti dea baekk laa tu .lalalallalala~
makan pun tak lagi dari semalam,bukan tanak makan tak selere siot,tekak rase nak makan ,tapi,nta laa .bile makan jaa rase nak muntah .huh!da laa ebu masak ayam ,kegemaran aku tu .ee aii,geram laa weyhh .!!macam manehh nak baek ni ,alamakk ai,
tengs beb sebab korang amek barat pasal aku ,terharu sangatsangat .harhar:)) .rase macam nak nages jaa weyhh .bhahahahaah ,ebu aku pun amek berat pasal aku,ingatkan dea tak sayang aku lagi .harhar:P tengs ebu .loveyousomuch .dan tak lupe jugakk tengs bie ,amek berat pasal mokk :)) loveyousomuch<3<3 . .muah muahh . .k laa nak rehat laa kepala da tingtong ni  .huh !!
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink