Sunday, May 29

kawan terbaekk:)))

salam ,

   hey readers .!!

    harharhar .!! mulemule da gelak .gile kan noniy ni .harhar :))) .bia laa sebokk jaa . .diri saya pun kan bukan diri awakk pun .kali ni saya punyer entry gune saya awakk laa ea .!! harhar .sopan siked .wakakakakakka .!!

    ni saya nak cerite pasal bff saya .saya sayang gilegile kad bff saya yang ni ha ?? harhar .dea baekk gile dengan saya .tapi,saya tak tawu laa saya baek dengan dea ker takk .??? mesti saya jahat kan kan .harhar:)

    saya nak cerite pasal bff saya ni . kecik molek daun pisang .ha?? korang kenal takk dea ni .harhar .alaa yang married to dengan saya kad facebokk tuu .ha .?? dea laa ni .harhar .!! name dea ct aminah .umo same dengan saya .weyhh korang dea ni baekk taw .comelll gile .harhar :)) sayang dea maa<3<3 .hrihari saya mesej dengan dea .macam pakwemakwe da .harhar .:P .tengs comell sebab teman saya bile time saya sedih ,happy .harhar .!!  mokk sayang comel banyakbanyak ouhh .jangan tinggalkan mokk taw comel .<3 .comel tinggalkan mokk .mokk nages sambil hentak kaki .harhar :)))) kiteorang punyer besday pun same bulan 9 kan comell .harhar :P .tapi comel 10 .mokk 18 .haha .jarak 8hari jaa .hee~papepun comel paling best laa buadd mokk .:)) sayang comell lajulaju .muahcx muahcx .

 nie budakk comel saya .harhar:))) .







jangan curik dea dari saya .:)) saya sayangg dea sangatsangat tawu takk . .:)) kalau bolehh nak kahwin .harhar:))noniy sudaa gile .harhar .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink