Sunday, May 29

hapyy:)))

asalammualaikum .

   hey semua,
     kite berjumpe lagi hari ni .harhar:)) da banyak kali da kan saya tulis entry saya hari ni .harhahr .sebab ade jaa cerite yang saya nak kongsi kan kad korang .harhar :P kalau da busan takpayahh laa bace oke sayangsayang semua >!!

    hari ni aku happy sangatsangat sebab aku da mule berbaik dengan si dea .tapi,aku tak bape yakin untuk menerime nya kembali .herr~ya allah tolong laa hamba mu ni ya allah .!! tapi, aku akui aku masih sayang kan dea lagi .!! tapi layak kah dea dapat kasih sayang aku lagi setelah ape yang telah buadd kad aku selame ni .kalau bolehhaku nak lupe semua ni .tapi,tak bolehhh .aku tak bolehh lupekan semua ni .sebab semua ni terlalu kejam buadd aku .!! grr , aku keliru sekarang .aku memang nak dea lagi tapi,aku takod aku dipermainkan sekali lagi .err~

   hri ni aku takk jadi keluar sebb mamat sengal ni datang lambat nak amek aku kad rumahh .benggang jaa .apela lagi .!! anta mesej cakap cancel .banggang nyirapp jaa .baru aku nak berhajat menunggang motor rxz kau yang baruu tu yang tiptop tuu .!! harhar:)) baru nak bawak menganjeng tadi .tapi,tak jadi pulakk ,err~sengal betoll laa .harhar .sabar jaa laaa . . tapee hari laen kan ade lagi kan kan kan . . !! werkk :P

   ha>?? saya nak bercerite tentang sape tentang apek jual sayur harhar:)) hari ni saya merajukk dengan dea,sebab dea marah saya .!! dea marah saya tangkap gambar dengan boy laen .!! err~ape lagi dea da marahhmarah saya .saya pun merajukk laa buadd muke seposen .harhar:)) pastu yang romintik yer ,dea call saya dea pujuk saya .wow .!! sumpah manje dea pujuk saya .harhar:)) dea jahat cakap saya ucuk .jage laa jumpe nanti memang nak kena .harhar :)) .ssayangg aku harap sabtu ni jadi taw taw kite date buad kali pertame .harhar:)) .jalan samesame peggang tangan samesame .tengok wayang samesame .aww aww sweet yer .<3<3 kan bagus kalau kite macam tuu kan  kan . .harhar :P .mengade kan aku ni .harahr :) mampus kau laa aku nak mengade ker ape .nanti aku merajuk lagi kang baru kau tawu . .harhar:)) hari ni kau cuti kejaa .dapat laa kite mesej manjemanje lame siked kan .harhar :)) bogok laa kau babun .aku sepak kau kang .macammacam ea .bhahahahahahaha . .!! papepun aku happy gile dengan kau hari ni .kesian kau kena buli dengan aku hari ni .asikk kena pujuk aku jaa kan .harhar:)) padan muke .werkk !

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink