Saturday, May 28

totally single .!!

asalammualikum,

  hey korang,

   aku nak bagitahu ni aku rindu gile nak berblog ni .harhar:)) da lame rase yer aku tak berblog weyhh .macam mcam berlaku dalam hidup aku weyhh .tade tempat aku nak luahkan .!!!
  
   sekarang ni saya da tade sapesape lagi da sekarang ni .!!! totally single .kenapa aku yang kena semua ni ehkk .??kenape weyhh .kenapa hidup ni kejam sangat .?? kenapa allah tak berlaku adil dengan saya .hmm !!

   korang tawu takk .!! mulemule ade number misteri call aku .then,dea cakap dea awek wan .!! korang tawu takk macam manehh perasaan aku time tuu .!! sumpah,takk dapat katekate apeape .aku hanye mampu menagis saja .!! aku tak percaya semua ni berlaku dalam hidup aku .grr !!

   aku terus menagis menagis dan menagis .!! aku tak dapat tahan semua ni .!! kadang kadang aku rase dunia ni takk adil buadd aku ., kenapa dea harus mempermainkan perasaan aku .aku takk faham .kenapa kau nak maenkan perasaan aku weyhh .!!

   ape yang kurang yer aku pade kau .sampai kau maenkan perasaan aku weyhh .!! kau minta aku setia,aku setia .kau minta aku berubah .aku buadd weyhh .!! tapi,ni yang kau balas pade aku . .kau nak aku bermadu .ouhh no .!!! aku takk sanggup weyhh .sedangkan aku nak menduekan kau pun.kau da sakedhati kan .ni apetah lagi kau nak suruh aku bermadu .silap weyhh .!!

   kau nak 22 .!! kau ni pehal .????? kau suke kan maenkan perasaan aku .yes aku tawu ,aku sedar .!!aku ni hanye kanakkanak yang layak dipermainkan .aku hanye sampah untuk korang .!! aku tawu setiap manusia tanak memilih jalan yang menderita .semua nak jalan yang terbaekk .!! tapi,aku selalu di persedakan oleh orang yang tidak mempunyai hati dan perasaan .!! . .

  sekarang ni ,biakan aku undurkan diri oke dari korang dorang .aku tanak jadi penghalang buadd korang berdua .!! walaupun ni membuat aku terluke .biakan aku terluke sekarang .biakan aku menaggung derita sekarang .!! aku tawu korang mesti tengah peggang perut ketawe kan tengok keadaan aku macam ni .!!

 oke tapeee ,allah maha adil allah maha melihat ,suatu hari setiap manusia akan dapat pembalasan yer .aku doakan kau berubah wan ,!! aku berdoakan kau akan dapat ape yang aku rasekan sekarang ni . .!! kau tawu pasal kau .aku tak pergi sekolah berhari hari .pasal kau aku tak makan berharihari sebab aku tak sanggup jauhan dengan kau . .!! tapi, aku sedar kau bukan milik aku lagi .!!

  aku doakan kau bahagia .!!! atas pederitaan oang laen .!!! aku akan cube melupekan kau . .!! kalau bolehh biakan laa aku hilang ingatan . .salam
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink