Sunday, May 29

rindu kau sangat weyhh :-p

salam ,

   pagipagi bute saya da online da .harhar:)) sudaa biasa ouhh bangun pagi .hee~biasa laa anak yang baekk mesti la bangun awal kan kan kan .harhar :)) .tunggu oang masok meminang jaa ni .harharharhar:))

   tibetibe jaa aku rase rindu dekad sahabat aku yang duludulu ,ynag satu kepala dengan aku weyhh .!! tak tawu kenape rindu sangatsangat .yela dulu kiteorang rapad tawu takk . .?? harhar :))

   dulu selalu lepak samesame .!! layan gig samesame kan . lepas tuu teman kau minumm ****** samesame kan .harhar:)) tingtong kejab weyhh . harhar .tak ingat dunia di buat yer .bhahahahahaha . .dulu kau ingat agi tak kite keluar town lepas tuu ,abg aku kejar .harhar:(( kelakar kan mase tuu .bodoh punyer abg .harhar .kau sempat lagi bakau ea . banggang jaa . tapi,best gile time tuuu . .

   tapi,kite pernah gadoh kan dulu ,sampai berbulanbulan tak tegur .then,next year baru kite baekbaek balik kan .mase kite gadohh tuu .kite ade terserempak kad town kan .mase tuu aku sedih sangatsangat lihat keadaan kau .mase tuu kau layan ape ha .?? sampai tingtong kau jadi kan . harhar :)) dulu kite jahat kan . .!!

  lepas tu kau ingat lagi takk kite ponteng kelas lepas tuu kite layan nospan .harhar :P gile laa weyhh mase tuu . .balikbalik kelas jaa semua da tidor .kepala da tingtong kan kan . .bile aku ade masalah kau ade masalah mesti kite layan bendabenda tuu semua kan . .harhar:)) .tapi,sekarang kau da tade daa . .

  tak dapat lagi nak minumm **** same dengan kau lagi .!! tak dapat nak buli kau lagi .harhar:) tak dapat nak suruh kau masak yang takk sedap tu lagi .harhar:P . .papaepun kau laa sahabat aku paing best dulu .sekarang kau da merantau kad sabah .aku tengok kau pun da berubah aku pun da berubah .bagus laa weyhh masingmasing da berubah .jangan jadi macam dulu laig da laa .harhar:))) .kalau kite jumpe lagi .mesti perangai kite yang dulu datang balik kan kan .hahahaha . .werkk .! papepun miss you always laaa . .
harhar .:)) time ni kite orang perpakaian biru .celcom .harhar:)) kelakar jaa . .comel kan muke saya time tuu .harhar .perasaan jaa .werkk .!!
hahrahr ingat takk time ni kad manehh .time ni laa abg aku kejar tu kan .harhar:)) sempat berposing nyah kau pulak sempat bakau ea .siall jaa . .pape punn best gile bile teringat kenangan ni semua kan .harhar:)) sayang kau mok<3
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink