Tuesday, May 31

online 4pagi buang tabiat :P

salam,

   hey korang .

     sekarang ni noniy tak bolehh tidor lha,sebab sakedperut sangatsangat.selalu yer tak macam ni .tapi,kali ni melampau sangat pulakk ,sampai noniy tak boleh tidor di buad yer .grr !!sumpah saked .

    kenape laa perempuan harus mengalami semua ni ehkk ??? adesss saked siak .naseb laa ade bie nonniy teman kan noniy sampai sekarang .sanggup dea tak tidor sebab nak teman kan noniy ,bie memang lelaki tebaekk laa bie .sayang bie ketad-2 .muah muahh,
 
   bie ,tengs taw sebab bie da janji dengan saya,yang bie nak jage saya ,bie tanak sakedkan hati saya,bie tanak curang,bie tanak tinggalkan saya .!! tengs taww bie .sumpah saya macam nak nages jaa bile dengar tuu semua dari mulut bie .!! saya harap bie series oke ,don't broke my heart seperti manehh exex saya pernah buad kad saya oke bie .!! .

    saya tawu bie tak macam dorang kan , bie baekkan .tapi,bie nakal jaa .lalalalalalalalala~alaa bie nakalnakal pun saya sayangg bie jugakk .ngee~muahh .tadi kite bergadoh kejab kan bie .sebab saya wall dengan laki laen kad fb tadi,tuu yang bie marah kan .okeoke .lepas tuu saya merajukk bie pujuk balikk .harhar:P padan muke bie .~ .

   kelakar laa bie ni .da lha manje pulakk tuu,ee geram jaa dengan bie ni taw ,kalau salah cakap siked da merajukk ,haish,naseb lha bie tade depan mate mokk kalau ade ,da lame mokk babap bie taww.harhar:)) bia kan sampai bie nages .harhar:P .lepas tuu mesti kalau bie nages bie buad muke seposen kan kan .harhar:)) mesti comel macam apek jual sayur .harhar :P .tengs oke sebab da janji dekad mokk nak jage mokk .mok peggang janjijanji bie tuu taw.~nanti bie datang rumah taw taw .anta meminang .harhar:)) .

   pastu kite kahwin ,dapat anak kembar muke macam bie .macam apek jual sayur ,fulamak mesti comelkan kan .harhar:)) .nanti kalau dea nages mesti muke dea macam muke seposen sebab ikod bapakk dea .harhar:)) wacehh berangan pulakk mokk ni kannn bie .ngee~hrapharap berangan angan ni jadi kenyataan oke .harhar:P

  mok janji akan lupekan oang yang da tak penting bagi mok lagi oke .!!mokk akan setia pade bie sorang jaa takan curang !! sebab mok tanak sakedkan hati bie oke .~mokk sayang bie sangatsangat .muahh muahh<3<3
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink