Wednesday, February 6


               Photobucket
Ya Allah :("
Hmmp kenapa dengan aku nih ??
Ya Allah berat ujian mu :("
Kenape aku terus disakiti kenape ??
Kenape susah sangat aku nak bahagia ?? Kenape ...
Hmmp ape lagi ujianmu Ya Allah :('
Hari-hari aku merintih memohon kepadamu Ya Allah agar dia untuk aku , tapi ....!!
Kenapa hati aku terus disakiti ? Kenapa dia tak pernah nampak aku ....
Jahat sangat ke aku ??
Kenapa dia harus beri aku harapan jikakalau hatinya bukan untukku ??
Ape lagi dugaan yang aku perlu lalui Ya Allah .
Hmmmp
Kenape dia langsung tak pernah nak bagi aku peluang untuk buka hatinya ??!!
Ya Allah hapuskan lah rase cintaku terhadapnya .
Sakitnya hati nih Ya Allah :('
Mungkin harini aku diberi sejuta kesedihan , tapi insayallah esok luse aku akan diberi sejuta kebahagian .
Insayallah aku akan melupekan Mu ..
Walaupun sekejap kite kenal aku bahagia disamping kau sayangg :D
Lupekan dia noniy ... Insayallah aku bolehhh .. :)
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink