Tuesday, February 5

                 Photobucket
Hmmp !!!!!!
Hai semua singgah blog kejap sapu sampah sini berhabuk dah ! *hihii
Hmmp :(
Sekarang nih taktahu la nak cakap ape lagi .
Noniy dah cube yang terbaik dan berusaha untuk dia . Tapi ...??
i'm loser ...
Tatahu lah noniy dah penat nak menangis dah , penat sesangat :("
Penat dengan kehidupan sekarang nih ?
Kenape noniy takboleh nak dapat kebahagian macam orang lain ?? Kenape :('
Ya allah ..
Kenape dia susah sangat nak melupekan si dia . Hmmp
Kenape ??
Kenapa kau tak pernah langsung nak buka hati kau untuk yakin aku boleh bahagia kan kau weii .
Kenape kau nampak aku macam tak nampak je ???
Hmmp,
Aku dah penat weii nak menagih simpati lagi . Seriusly aku dah penat sesangat !!
Andai kate kalau ditakdirkan kau bukan untuk aku.
Aku pasrah weii . Pasrah !!
AKU SAYANG KAU ! Tapi sakit weii hati aku nihh . Hmmmp :(
Kalau tuh yang awak nak kalau dea la awak harapkan .
Saya terpakse undur diri . Saya taknak ramaps HAK orang .
Saya taksuke tapi satu je saya nak awak tahu SAYA SAYANGKAN AWAK !!!
Imissyouu #CRUSH
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink