Saturday, November 24

                    Photobucket
Hai semua *lambaitangan
semenjak niy hati dan perasaan noniy tak menentu noniy takod sangat kehilangan dea . Noniy dah tak sanggup lagi nak kehilangan orang yang noniy sayang . Cukup lah ape yang dah berlaku sebelum niy , alhamdulilah kami dah genap 6bulan ! Tapi 6bulan tuh takcukup lame untuk buat hubungan kami kekal . noniy sering bermimpi dea meninggalkan noniy . Ya allah sumpah demi allah noniy tak sanggup nak kehilangan dea lagi . Ya allah berikan kekuatan pada hamba mu ini ya allah . ! Jikakalau dia jodohku kau rapatkan lah hati kami ya allah . !Setiap kali on call dea selalu cakap dea sayangkan noniy dea cintakan noniy . Tapi noniy takod itu one day dea akan tinggalkan noniy . Hmmm :(
Dah 4bulan tak jumpe dea . Rindu sangatsangat ! Harap sangat lepasni takan berpisah macam niy lagi . noniy tak sanggup . Ya allah aku mohon sangat dea tak kena sabah dan sarawak mohon dea dapat kerja polis dekad dekad dengan ku ya allah ! Takod sangat nnt dea pergi jauhjauh tersangkut dengan minah sane . Ehh noway awak saya punye takboleh sape rampas awak dari saya . #TakeNote .
Hati saya hanya untuk awak . Hati awak hanya untuk saya sahaja . FAHAM ?
Saya akan berusaha untuk jadi yang terbaik untuk awak , kalau boleh saya nak kahwin dengan awak secepat mungkin sebab mungkin selepas tuh awak akan bersama saya sepanjang mase . Iloveyouuu awak .



          For biy:  Sayang saya cinta saya hanya untuk awak sorang sahaja , hanya maut sahaja yang boleh pisahkan saya dan awak . Ingat sayang saya cinta saya hanya untuk AWAK sahaja .

terima kasih kerana sudi menjengah

1 comment:

  1. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Memaafkan adalah cara balas dendam yang paling mulia.

    ReplyDelete

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink