Wednesday, October 10

                   Photobucket
Hai berape harini kehidupan noniy tak berape baik ? Hmm
Tatahu lah kenape lepas satu masalah selesai , Datang lagi yang lain .
Ya allah berat sungguh ujian mu ini ya allah :("
Okey sekarang noniy tak berape baik dengan kecik .
Tatahu lahh sebab ape .??
Sebab noniy kecewa dengan perangai dea jee ,
Susah kali niy noniy nak maafkan dea . Susah sangat :("
Memang noniy sayangkan dea  .
Tapii dia layan noniy buat noniy ?? Hmm :("
miss the moment ! Ye aku tahu aku tak sebaik sahabat kau yang lain .
Tapi satu je doa aku untuk kau .
Semoga berjaya dalam hidup , dan tercapai keinginan kau untuk menjadi tukang masak !
aku janji setiap doa aku , aku takan lupe untuk berdoakan kejayaan kau okey !
Yang penting kau jage diri okey .



Sape bile-bile aku akan tetap sayangkan kau ! aku dah anggap macam kau adik . Semoga kau bahagia dengan orang yang kau sayang ! :3 aku akan sering merinduimu . 

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink