Tuesday, April 3

               Photobucket

Haii korang boleh tak noniy nak pinjam bahu korang ?
Boleh takk noniy nak pinjam baju korang untuk lap hingus noniy ni ..
Subahanaallah saked,kecewe,pedih dan macammacam lagi yang noniy rase sekarang ..
Ya allah !
Ape lagi dugaan yang engkau beri kepadeku ya allah .
Kenape perlu aku yang harus lalui semua nii .
Kau kuatkan laa dan tabahkan laa hatiku ini ya allah : (
Seandainya ini pilihan yang kau beri kepadeku aku terime ya allah aku terime dengan seadanya ..
 Kalau ini lah jalan yang terbaekk aku terime dengan hati yang terbuka .!
Kalau betol dia bukan jodoh ku .. Aku redha ya allah ..
Tapi sayang kau perlu tahu walaupun kite tidak berpeluang untuk bersame tapi mungkin mase akan datang kite akan pertemukan kembali ! Ingatlah wahai sayang bagiku kau la yang terbaekk dan terhebat yang pernah menginap di hatiku ini ... Ingat kite hanye mampu merancang tapi hanye Allah yang menentukan segala-galanya ...
One day aku yakin kite akan bersatu kembali ..
Ingatlahh hatiku akan selalu menjadi milikmuu ...
Allahuakbar .. Sumpah da tak larat nak menaip lagi behentilaa air mateku ..
Ya allah kau tabahkan laa aku untuk menghadapi ape jua dugaan yang kau beri kepadeku ini ...

    p/s:Tiade cinta selain kamu di hatiku ! Bersabarlah wahai sayang .One day kite pasti akan bersatu kembali .saya sayang awak dan sangat mencintai awak <3 ! sorry if i broken your heart .. muahcx :3

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink