Friday, March 30

               Photobucket
Haii selamat malam semua ..
Now jam da menunjukkan pukul 11.00p.m
Nak bagitahu aku rindukan si dia ..
Ya allah , Da 2minggu kiteorang tak jumpe ..
Dan macam macam dugaan yang datang pada kami ..
Ya allah tunjukkan laa jalan mu ya allahh ..
Seandainya kami masih ade jodoh lembutkan laa hati kami ya allah ..
Engkau lembutkan laa hatiku ya allah ..
Seriesly akuu sedih sangat sangat dan tersangat .
Takde sape yang faham perasaan aku sekarang ni ..
Yang aku tahu aku mampu menangis sahaje ..
Dengan badan tak sihat nii aku akan terus berdoa agar ku akan dapat petunjuk darimu ya allah !
Okey laa badan tak sihat kite undur diri dulu okey .
kbai ..
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink