Friday, February 10

subahanallah : )

                   Photobucket
Ya Allah kenape laa dengan harini kan kenape semua ni terjadi dekad aku ya allah ..
Kenape bende yang aku baru dapat ade jaa yang tak kena .. !
Finee untuk pengetahuan korang aku excident hariii ..
Alhamdulilah aku selamat dari hampir hampir di langgar kerete tadi ... HMM
Tapiii .. sekarang aku sedihh wehh motor akuu ...
Ya Allah tak henti henti aku menangis .. #sedihh
Harte kesayangan aku tuhh wehh balik rumah jaa semua marah akuuu ...
Sumpah laa lagi aku sedih gile babenggg ..
Keling sial tuh laa babii buat hal lak .. Tapiii ..
Salah aku jugak sebab melamun bawak motor ... Huhhh ..
Motor aku wehhh ... Tak laa teruk sangat boleh jalan lagi tapi just dea punye tuh patah jaa ..
Tapii malu laa takan nak bawak macam tuh kott .. Segan jaaa ..
Baru keluar satu hari da macam nii .. Kenape wehh ...
Tapee laa ni mungkin dugaan yang allah nak beri kat aku ..
Takpee aku cuba hadapi dengan tabahh ...

Kbai
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink