Saturday, February 18

dugaan datang : )

                   Photobucket

okey korang da lame rasenya noniy tak meng-hapdate blog nehh kan : ) ..
Heheee sorry laa okey ...
Seminggu ni noniy tak sehad laa demam datang berbalik-balik ! ...
Dan macam macam masalah datang menimpa noniy ..
Tapii noniy tahu tuh semua dugaan : ) Setiap masalah pasti ade hikmah ..
So noniy hadapi dengan tenang alhamdulilah Hee ..
Dalam kesulitan noniy kawan noniy sentiase ade belakang noniy ... Haaa
Fineegg noniy memang sayang gile dekad dea .. Nak tengok tak .. ?
Memang dulu kiteorang musuh tapi kiteorang baikk pun sebab dea couple dengan ex noniy .! Ngehngeh XD
Kelakar jaaa . Noniy tak kesah pun dea couple dengan ex noniy ..
Kenangan hanye tinggal kenangan jaa . So takpayah nak musuh musuh sebab jantan (Y) ..
Sekarang kiteorang da macam isi dengan kuku da .. Kemane jaa bersame .. Hikhikhikkk
Kiteorang pun keluar motor same-same MCD , Heheee ...
Papepun aku sayang relationship persahabatan kiteorang .... Muehehehehee ... !
Kalau aku ade msalah dea sentiasa ade belakang aku terus beri aku sokongan ..
Terima kasih kawan . I love you laaa . Ngehngeh XD ..
Tak lupe jugak aku sayang my boyprenggg . Hikhikhikkkkkk...
Alhamdulilah da nak masok 2months daaa .
Doakan kami kekal sampai ke jinjang pelamin eaa . Heheee ...

Kbai .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink