Tuesday, January 10

kecohh betoll .. !!

  ASALAMMUALAIKUM !!
hoii orang di sane baik-baikk saje ke tak ..? orang di sini baik baik saje .. hikhikhik <3
jyeahhh :D sekarang gua da kurus broo ..? heheee suke sukee yahooo ! hihii
KECOHH BETOL kaka nyott niy , Heheee ..
Tade laa kecoh sangat doe .. Adoaiiii .... #sepaknak
Tadii kelas gua Kecoh siall maklum le ade budakk baru .. Hahaa sekor sekor gayat . !
Alaa gua lagi cantikk lee adoaii , hihiiii gurau jaa same same cantik , hahaaa ..#taknakkalah
Adoaiii tadi gua tidor dalam kelas pun nak Kecohh lee , hahaa dorang cakap akuu tidur keluar air liur basii nampok beno menipuu hawau ~ hahaaa saje lettuw nak malukan akuu kann korang JAHAT  hahahaa ..
BENCI BENCI BENCI >>> hikhikhik #gedikk
cikgu pun WATLEK jaa doe akuutidur korang laa nak kecoh kecohh kann , Dasar kepoh ci , hahaaa
sesuai lettuw untuk budak-budak kelas gua suke sangat bergosip tak kire perempuan atau lelaki .. hahaa
suke sangat pergi sekolah ceria jaa wehh budak kelas aku semua sporting semua kiteorang da anggap macam adek beradek .. Hahaaaaa ... Tapii ,, hotak semua macam siall ... hahaaaa
kelas kiteorang memang KECOHH .. semua mulot macam burung kaka tua , hikihkhikk ..
kalau da habess sekolah mesti aku rinduu korangg wehh #sedihh ..
Setiap pagi beratur same-same makan same-same gosip same-same ! adoaiiii banyak kenangan kitekan . hiii
kelas kiteorang di gelar kelas paling KECOH dan paling ceria . hahaaaa kau ade .? . hehee papepun iloveyou SN . .. ea eaa SN pulak .?? hiiii iloveyou5permata . hahaaa and love more and more SYED NASSIER.. hahaaa : )
terima kasih kerana sudi menjengah

2 comments:

  1. hihi sweet nyer.rindu time skola dulu.huu

    ReplyDelete
  2. hehe tuh laa best time sekola ni ,hihi

    ReplyDelete

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink