Tuesday, December 20

rase macam nak hempuk jaa laa :)

       ASALAMMUALAIKUM 
sekarang mood aku tengah mara geram rase macam nak hempuk jaa laptop ni ( :
memang shitt laaa setan gondol betol  .
line macam sial anak haramm betol laaa wehh loading dea bapak lame . kimakkk =,=
entaa laaa harini aku TENSION gile babenggg laaaa , ishhhhhhhhhhh
kusut bodoh kusut . hawau betolll.
dengan si sutun lagi dengan si bedah lagi perghh macam macam hal laaa babieeeeeeeee ,
naseb baikk ade SN huh hilang laa kemarahan ni siked , haha
tapiii memang sekarang fikiran tengah kusut tatahu kenape ,??? ishhh
ya allah hilangkan laa kekusutan ni , hrummm (:
bile na datang cinta sejati aku ni . ishhh lame da aku tunggu ni , haha ni aku SS jaa huh maluuu siak =,=
hrummm nak jugak ade relationship macam orang lain sumpah demi allah aku jeles tengok orang buat relationship .? hrummm . now sedih tahap dewa .tade sape faham ape yg aku nk . k fine bye
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink