Monday, December 19

nak sepak terajang kau bole ?

   ASALAMMUALAIKUM !
motif aku tulis tajuk macam tuh ? sebab ...
aku nak sepak teranjang budak yang menceroboh mimpiku yang mencuri hati ku ! haha
macam pelik jaa dengar kan kan :D

oke harini aku happy gile babiee macam nak terbang jaa . HEE
harini banyak jugak dea luangkan mase dengan aku .hihihihi <3
sumpah suke gile , haha

tadii dea cakap dea sayang aku ketat-ketat :D
korangg tahu aku senyum macam orang gile haha senyum sampai ke telinge . haha'
suke tak terkate laaa bodoh senang cite , haha

oke aku taknak kawan dengan sapesape lagi !
semua menyakitkan hati jaa ~ tanak sayang sapesape lagi kecuali SN <3 *whott whott
aku nak sayang kau sorangg jaa wahai SN !
walaupun kite kawan aku nak jugak sayang kauu .
kalau kau taknak sayang aku takpee akuu nak jugak sayangg kau .~
*degil kepale batu betol kau noniy .

sebab kau da curik hati aku kau faham takkk ?
ishh ~ kalau aku sepak teranjang kau jangan cakap kenape laa kan !
tapii aku tak sanggup nak sepak teranjang kau nanti kalau kau masok hospital sape nak chup aku lagi ! hehe .
kan kan sayanggg :P
fine aku syok sendiri !!

kbai iloveyoutoSN


terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink