Tuesday, December 6

puas ke tak noniy ??

    ASALAMMUALAIKUM !
da puas belum kau noniy ! orang tuh betol betol da pergi dari life kau ~
happy tak ??
k fine i'm very stupid girl ! aku tahu aku bodoh bodoh dan bodoh !!
kau tengok hal yang kau nak sembunyi kan lastly dea dapat tahu jugak ~
then ,
dea berase diri dea bersalah ! k apeni .
k fine sedih memang tak lepas dari cengkaman mte aku ni dari pagi sampai petang .choyy !
benti nangis balik benti nangis balik HAHA ~  aku suke sangat *peace .
air mate aku macam takde harge takde sape nak hargai airmate aku ni wehh . !!
kenape aku sering di perlakukan begini wehh .
pikir selepas berlalu bulan NOVEMBER yang begitu menyakitkan aku .
pikir bulan yang selanjutnye akan membuahkan kebahagie dalam hidup aku tapiiii !!!
why ?? kenape aku yang kena semua ni ?
weyh baik sat lagi aku pergi terjun bangunan laa ~ mati baikkk .
semua salah aku punce aku and lastly aku kehilangan orang yang aku sayang ! fineee
aku bodoh aku bahalol aku tolol !!!!
puassss ~
now stop crying noniy stop .
ape yang kau mengharapkan takan dapat ! pikir betolbetol .
takpayah bazirkan airmate kau untuk orang lain ! simpansimpan ~
hrummmm :(
subahanallah berlalu laa cepad bulan ni .
aku tanak lagi if boleh hilangkan ingatan aku ni taknak ingat sape-sape lagi .
aku harap bile aku bangun besok aku da tade baru puashati korang ! HAHAHAHHAHAHAHAHA ~
oke untuk ebu akak puas marah adek ! k fine memang adek anak tak gune kud .
tape sat lagi adek berdoa supaye besok bangun pagi adek da tade .! tade SEMAKK dekad mate korang semua ryte ! fine harini sedih gile tatahu na cakap ape ~
ya allah kau kalbu kan laa permintaan aku ! semua da benci aku fine !
setiap manusie pasti membuat kesilapan tapi tak seharusnye kite harus menghukum mereke ryte !
pasni no facebook no skype no tweet no hanfone ! sekarang aku harus terus berdoa berdoa supaya permintaan aku kalbu ! amin ~
kbai !

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink