Saturday, December 10

menyendirian lagi tanpamu :D

          ASALAMMUALAIKUM !
hai makwe hai pakwe yang hensem lagi cantik :D
korang sehad terima kasih sebab sudi menjengah blog noniy yang tak seberape ni oke ^_~
sayang korang muahcx ! chup kanan chup kiri .
oke ayat tuhhh hanye untuk someone jaa noniy gunekan untuk dea takboleh orang lain ! haha
oke berbalik pade topik kite ~ sekarang I'M SINGLE 
haha yaww suke gembire senang seronok sedih pedih duke semua ade ! tapiiiii sayanggg arimate ni tak menitis pun untuk kekasih tercintaa hakhakhakhak :D
terima kasih dekad awakk sebab layan saya macam sampah bertebang mengemis gemis cinta kasih sayang awakkk ! saya akan hargai awakk sampai saya matiii ! FULLSTOP
first time saya jumpe manusie macam awakk yang langsung tidak hargai yang ade di depan mate awakk !
k you are so very good ! <3
kadang-kadang aku terfikir kenape aku ni bodoh sangat boleh pilih kau untuk menjadi pedamping hidup aku!
yaww aku telah membuat kesilapan yang besar ya allah !
sungguh besar sekali . HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAAH :D
sekalipun kau tak pernah nak pujuk aku kan ~ kau laa manusia yang paling kejam aku jumpe ~ hikhikhikhik !
sebab tuh aku sayang kau lebih puihhhhh !! <3
aku!!!! suke bile hati dan perasaan aku dimainkan sekali lagi ~ aku gembire doe sampai tak terkate kate .! haha
ade hanfone tak gune pun sebab kau bukan mesej akuu langsung tak pernah nak amek berat pasal aku yang ade orang lain yang amek berat pasal aku !
oke aku macam pegemis menagih kasih sayang dekad orang lain sampai orang rimas k fine ! i'm stupid girls ~
seriesly aku mudah sangat jatuh cinta dekad sapesape pun !
and seriesly aku mudah tersentuh dengan sikap seseorang ~ dengan sikap aku mudah jatuhcinta dekad seseorang dengan itu aku senang di perbodohkan dan di permainkan oleh cinta !
fine i'm stupid girls ~
so sekarang kau kena berubah noniy berubah ! berubah dari sikap kau yang suke menyakitkan hati orang yang suke mengemis benda yang takkan pernah kau miliki ! kau berubah noniy berubah .!
kali ni aku tabah dengan semua dugaan coban yang kau beri kepade ku ya allah ! aku tabah .(^_~)
biarlaa hasrat aku untuk memiliki seseorang hanyut di buai lautan yang tidak mugkin aku dapat rentasi .
dan jugak biarla antara kite hanye tinggalkan kenangan wahai CAPITAL F 
kini aku bersendirian dan tidak mempunyai cinta yang setiap manusia ingini <3
aku berjanji dan aku bersumpah aku takan mudah jatuhcinta dekad seseorang dan berubah untuk menjadi noniy yang dahalu ! have fun sayanggg :D

kbai iloveyoucapitals :D
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink