Thursday, September 8

ya allah :)

hey korang .!

  berjumpe lagi .hee XD  . .da lame tak update blog kan kan .*xoxo .
bukan ape malas nak buke blog .hehe . .:) tade mase nak update .kahkahkahkah . .
oke hari ni ak nak cerite siked SOAL PERASAAN . .huhuh .
oke tadi aku bukak blog someone aku bace blog dea .sedih sangat sangat ,
*sumpah sedih weyhhh . .kesian dea . .
korang bole bayang kan takk .????
da couple selame bertahun tahun dari sekola hingga laa da berkerja pun  ..
alihalih pakwe korang curang dengan kau anthen, tinggalkan korang mcm gituu jaaa . .
korang boleh bayang kan mcm manehh perasaan perempuan tuu *subahanaallah . .
pastu korang da emlibatkan keluarge semua.masing masing da bawak jumpe keluarge semua .
abes jadi mcm tuu . .*perghhh mesti sedih +sakithatikan . ..ishh .
hal ni same persis terjadi dalam adek beradek aku jugakkk . .! .
kenape kite ni manusia harus berubah da jumpe yang baru yang lame tinggal .
korang tak fikir ke korang da abeskan duet pastu da bersame selame bertahun tahun abes korang senyap cmtu jaa .ea bodohyer korang . .! . .
korang tak rase sayang ker .? susah senang korang da jalani bertahun tahun tawww . .*fikir weyhh .
naseb laaa naseb ak tak macam korang .alhamdulilah selame ak couple belum lagi melebihi 2tahun . .
paling lame pun setahun lebih .herrr! . .
tuu pun da stresss menonggeng taw tuu pun da sedih gilegile babi .
ni kan bertahuntahun . *aishhh gile . .
aku tabik kat abg aku . .alhamdulilah dea masih kekal dengan awek dea sehinggakan mahu mendirikan rumah tangge insayallah tade halangan tahun depan .*amin . .XD :)
papepun weyh aku doakan kau yang terbaekk oke .
aku hope kau buad keputusan betolbetol .
jangan maen melulu jaaa .nanti kau jugak merane . .
kbai !
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink