Sunday, September 11

untuk kebahagian kau :)

hey readers ,

   oke btw da lame tak sentuh blog aku ni da berhabuk da aku tengok kan nyer .hahaha *suke tipu .lalalalala .oke korang hari ni noniy nak kongsi something dengan korang boleh tak .??? sekarang noniy sedih sangat sangat.taktahu kat sape lagi nak luahkan .hmmmm . .
oke harini noniy nak cakap noniy da hilang kawan noniy yang selalu amek berat pasal noniy . .!!!
semua berpunce dengan kebodohan noniy sendiri .hmm . .
oke find .,
awkkk da taknak kawan dengan noniy lagikan it's sokey .
maybe noniy ni hanye tahu buad awkk sakehati jaa kan . . .!
tapi, SUMPAH aku sedih dengan katekate kau kemarin .kenape kau sanggup cakap cmtu kat aku weyh .??
mane hati nurani kau beb .!
kau marah aku sayang kau .?? ape HAK kau . .
sukehati makbpak aku laanak sayang sape pun .
yang kau nak marah aku pehal .??
oke aku tersentuh dengan katekate kau .
kau cakap ape .?? AKU BUKAN PILIHAN KAU KAN .
find laa beb ,! aku tak kesah semua tuuu . .
tapi ak sedih kau cakap cmtuu ..*grr .
kau ingat tak macam manehh mule mule kite kenal . .
semuanye bermule dari mukebuku rytee .???
kite gadohgadoh .alihalih dapat tahu kau kawan abg aku . .!*kelakarkan mase tuu .
abes time tuu aku sedih gile sebab orang yang aku sayang tinggalkan aku  . .
kau ingat lagi tak .? aku mengadu kat kau mase tuu .aku marahmarah dekad kau .hmm .
sebelum ak out kau minta number aku . .
oke sebabkan kau mmbe abg aku .aku bagi number aku . .
pastu kau call aku .kautahu time tuu aku punye jantung mcm mane .??
herr *segan tak terkate .
tapi aku cube control diri aku supaye tak gementar then,buad macam biase .huh ! .
pastu ingat mase firts time kite kuar ,kite pergi bazar .HAHA .
kelakar gile kan mase tuu .*aku malu malu dengan kau .lalalalalala~
lepas balik tuu aku senyum sorang sorang :) hee#### .
time tuu aku mesej dengan kau jaa kau jaa take care pasal aku time tuu .
kesedihan aku semua hilang . .aku terase time tuu macam DUNIA ni aku jaa yang punyer .
kau ingatkan mase lagi berape hari lagi nak raye kau ajak aku berbuke luar *padahal aku tak puase pun time tu .haha .
best gile keluar dengan kau malam tuu .:)
malam tuu kau romintik gile babi seyh .
sumpah first time laki layan aku macam gituu  . . .:D .
mase nak pergi makan kau bukak kan pintu kereta untuk aku . .
kau ingat lagi tak .???
hmm lepas tuu kau nak suapkan aku makan .tapi aku taknak *segan bodoh .#peace .
kite pergi dataran mase nak melintas kau pimpin tangan aku  .
perghhh time tuu aku suke gile .haha . .
tapi simpan jaa dalam hati ni .:D .
kau tahu tak aku berkawan dengan kau .aku terase diri aku matang .
aku pun taktahu kenape kan .mungkin care kau dengan care laki laen tak same kudd .<3
hmm . .
lepastu kau ingat tak kenangan kite semase kau cat rumah aku .haha :)
meriahkan timetuu . .kite gelak samesame ,gurau samesame .
hanye tuhan saje yang tahu macam mane perasaan aku time tuu weyh .*xoxo
pastu hujan sejuk gile time tu .hahaha . .
kau peggang fone aku .kau amek pic aku kan pastu kau buad wallpaper fone kau . .
subahanaallah .
bahagieyer time tuu aku rase . .*akutaktipukaulabodo .
tapi,sekarang aku tak dapat rase tu semua lagi sebab kau pun da nyatakan yang kau tak sayang aku lagi .!!
selepas kau berubah selepas kau jarang mesej aku .
aku baru terase pentingnye kau dalam hidup aku . .
aku menyesal sebab keluarkan perkataan yang tak sepatutnye kau terime . .
memang time tuu aku agak kurang ajar dengan kau .
tapi orang tengah marah semua bole jadikan .*menyesal tak terkate .hmm .
aku tulis semua ni bukan sajesaje .aku menulis ni dengan penuh perasaan dan aku taktahu kenape air mate aku mengalir dengan secare tibetibe :( .
tapi aku selalu berhasrat kau dengar katekate aku. .
aku taktahu kenape aku teringin sangat nak tengok kau berambut pendek . .
aku pun taktahu .hmmm ..
yup betol cakap ebu aku sape pade kau nak suruh kau dengar cakap aku .
kite hanye sekadar TEMAN saje.
tade isitilah laen lagi :)
ape yang aku mampu buad . .aku hanye berdoa pade allah mogemoge kau bahagie dengan kehidupan yang kau pilih . .
aku akan selalu meminta kepadenye supaye hilangkan perasaan aku kat kau yang tak sepatutnye ade .!! .
sekirenye ajal aku dahulu dari kauu . .
kau halal kan makan minum aku . .dan kau maafkan laa segale kesilapan aku terhadap kau .
aku hanye manusia biase yang tak terlepas dari kesilapan . .:(

<3 ucop wink wink <3 . .

kbai ~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink