Sunday, September 4

suke jer :)

hey salam , .
   hehehehe :) hey korang happy yer harini taktahu la kenape kann .HAHA ..maybe kepale ni da tak serabut lagi kudd <3<3 . .harini hari yang paling bahagie buad aku da jugak ade yang sedih .hukhukhuk ..
oke yang sedih yer kaka kesayangan ak da balik kuantan da .dan esok sekola .menyampahhhh setan .aiyoyo .
tapi best jugak sekola dapat duet sekola yahoo! hahaha . .werkk:P
oke tadi aku da berjaye mencantikkan blog aku yang buruk ni .haha , ,
suke suke suke . . :)
oke sekarang duet kat aku da banyak taktahu nak buad ape .??? haha . .
birthday aku pun da nak dekad da ni .
heyy korang aku nak hadiah taww tak kire *muke takmalu minta oang hadiah .haha
alaa korang ingat ker tak tahh kan birthday aku .
lagi lagi family aku ingat ker tak tahh .???
hmm so sad :(
kbai ~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink