Friday, September 2

kesedihan melande kembali :)

hey korang .

 pejam celik pejam celik sekejap da raye ke 5 kan kan XD . .tapi rase mcam tak raye jaa .
huh !
sedih gile babi laaa . .
time time raye laa semua orang tinggalkan akuu .grr!
yela disebabkan keegoaan aku ni .semua da cabut lari . .
heerrrrr~
sedih yer sumppah sedih . .
kenape laaa aku ni ego sangat kenape ha weyhh .???
kenape sekarang ni ak susah sangat nak berlembut dengan lelaki .
mesti nak baran jaaaa . .susah sangat nak lembut daa .
yer aku tahu aku ni dulu bodoh sebab percayekan lelaki . .
so,
sekarang jangan harap laa aku nak berlembut lagi . .
hmmm :)
sekarang aku da tade sape lagi nak sayang .
semua da lari hmm naseb naseb .
tapi papepun .
aku susah nak lupekan kau ejoy .
walupun ak selalu maki maki kauu . .
tapi aku tetap sayang kau doe .
maybe ak ni terlampau ego kudd  .
aku takod laa nak berlembut dengan kau lagi .
nnt kau pijak aku . .
hmm ,sory weyhh .
papeppun .aku rindu seyh sumpah aku rindu  . .
kbai~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink