Wednesday, June 15

rindu wokk:P

salam ,
   weyh beb ! grr~sekarang ni blog aku da tak lawa da macam dulu-dulu lagi da .harhar:) .sekarang da buruk . .harhar:p alaa peduli ape akuu janji dapat luahkan perasaan aku ni da cukup baekk .harhar:)
hari ni kan akuu nak cerite pasal someone yang dulu pernah melekat kad hati akuu ni .harhar:) .nak tawu tak sape meyh tengok gambar dea kad bawah ni .!!
ha .??? ni laa mamat superpoyo .HAHA .name dea muhd rafiq bin osman .wacehh ingat taw name dea ni .haha .mane bolehh lupe dea terbaekk laaa .walaupun ade siked terkejal .HAHA . .
ha dea ni laa yang akuu maksudkan tadi .
dulu akuu pernah couple dengan superpoyo ni ha .HAHA ,
tapi, disebabkan akuu ni jahat aku tinggalkan dea .bhahahahahaha .kesian kauu pakcikk .ngee~
akuu ingat lagi mule-mule kite date kelakar kan .
tengok wayang bawak adekk . .terbaekk laa weyhh .ngeee~
tak bolehh lupe kenangan tuu .~
lepas tuuu ,
da second date kite lepak pantai kite jalan-jalan .
kauu ingat lagi tak superpoyo .AHAHAA . .
time tuuu ,aku jeles bagai tengok awek dak nabil bawak Z .
aku pun meregek regek suruh kau ajar kan .HAHA .
kad manehh mase tuu kauu ajar akuu .ha?? kad pantai .bhahahahahahaha . .
bengap betol sekali ajar tak past . .HAHA . .
pastu kau ajar akuu lagi ..kad stadium kan . ngee~
pastu akuu da power .bhahaahahahaha~
terbaekk wokkk.!! .
pastu kite da putus kite couple balek . .
tapi,aku buad kau lagi kan . .jahatkan akuu .selalu buad kau sedih . .
tapi,kau sabar .hmmm!!
kali kedua kite couple tuu kite pergi pantai .
pastu balek akuuu bawak motor kauu dengan bangge yer .bhahahahahahaha~
kau pulakk jadi awekk akuuu .bhahahahahaha!!
selepas tuuu .kite putus balek . .
tapi,kite tetap berkawan kannn kannn . .tapi kau tetap sayang akuu kan kan .katekan yee .HAHA .
sampai laa sekarang kauu tunggu akuu betol . .atau akuu ni perasaan jaaa .`huuu
hari tuu ,aku meregek-regek ajak kau kuar jalan-jalan sebab aku BUsan duduk rumahh .
tapi,dengan kau baekhati yer .penat-penat balek kejaa sanggup layan karenah aku macam budak-budak ni kan .kesian kauu doe .huu~
akuu bukan ape .akuu rindu dekad kauu .
sebab da lame da tak kuar dengan kau doe .sumpah aku rindu kau HAHA .
sampai mase tu kau lepak rumahh akuu sampai malam kan .
time tuu best gile .HAHA .
TAKAN PERNAH AKUU LUPEKAN BEB !
mase kite kuar tuu ,balek akuu bawak kauu .
kau peluk akuu betol takk .??? kau cakap dekad akuu .
kau nak aku balek .tapi,time tuu memang aku fikir kau maen-maen jaa doe .
aku pun buad tak tawu jaa laa .
kau pun sendiri da katekan akuu selalu buad kau kecewe .
so,aku tanak kecewekan kau lagi doe .kau baek sangat .
aku tak layak dengan kauu doe . .hmm...!!
akuu mengaku memang akuu sayang kau ngok ngek . .
time akuu kuar dengan kau balekk lambat pun ebu tak marahh .pelek akuu .HAHA . .
ntah-ntah ebu da berkenan kad kau kod doe .HAHA ., .
woi cepat laa hantar meminang . .
akuu tunggu .HAHA . .
K LAA TU KBYE~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink