Tuesday, June 14

macam bodohh

 hey ,
    hari da lewat malam ni ,akuu tetap ,mahu update blog akuu ni .harhar:) sebab rindu .bhahahaha .sakai jaa hmm .hari ni kelam kabut jaa hidup akuu weyh .macam-macam masalah .grr!!
da laaa datang-datang jaa sekolah kena banyak buad kejaa sekolah .memang watafakkkk !! .
geram siot .nak patah tangan akuu buad kejaa semua tuu .huu~
tawu takpayahh pergi sekolahh .grr!! panass .
huh.!! tapi ,yang buadd aku tersenyum sebab sejarah aku luuls beb ! harhar:) bangge kejab .
then,sivik akuu lulus gak paling tinggi 88% .bhahahahha . .
akuu happy laa sebab pekse kali ni tak banyak gagal .
yang gagal cume bi ,pd . .harhar :) .
2 jaa kod . .bangge kejab .harhar:P .
pekse kali ni .aku jaa paling tinggi dalam kelas .math paling tinggi sn paling tinggi .wacehh .
bange anad .harhar :P .
tak pernah-pernah lulus . .tibe-tibe pekse kali ni lulus .bhahahahaha .
pekse awal tahun aku dapat num 5 . .
pekse kali ni .mesti dapat num 1 laa punyer .harhar:P . .BELAGAKK .
hohohohohohoh:)
pastuu tadi ,
buadd folio sastera .perghh memang kelam kabut laa kan .
ingat esok tanak sekolah jaa malas .hmm .
abes pikir balik baek pergi .hmmm .nanti semua bebel dengan akuu .benci .!!!!!!!!!!!!
hari ni saya asik minum air batu jaaa sampai tekak pun saked .haha .
makan yer tak minum jaa .haus maaa .haha .
hmm ,
tadi shafiq buadhal lagi .,
kali ni aku da malas nak pujuk-pujuk kau lagi .
kau pun da besar da matang .pikir laa sendiri . .
da penad nak jage hati dan perasaan kau doe .sumpahh akuu penat .
balek sekolah jaaa . .aku nak kena pujuk kau laa apela . .
tade kuase lagi laaa . .
kau tanak akuuu . .kau cakap .!! .takpayahh nak bajet sangat .
tadi aku da hagen sangat .
amekk laa kau aku minta putus . .padan muke kau babun . .
nak sangat akuu bagikan .
da lepas ni jangan nak kacau-2 aku lagi . .
faham .!!! .
takpayah gedik-2 call aku segale bagai lagi .fuck aa . .grr!!
tengs for pacat sebab amek aku balek sekolah tadi ,
naseb kau ade .aku memang da tak larat nak balek naek bus lagi weyhh . .
tengs oke .!!
kau memang kawan aku terbaek laa .haha .
esok kalau rajen amek lagi .bhahaha .
kbyee~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink