Friday, April 13

                 Photobucket

Asalammualaikum cinta <3
Walaikumsalam rindu . Hiii .. *gedikk ..
Okey now nak umum kan dengan secare rasmi sekarang saya sudah single . Huahuahuaa ..
Memang aku minta clash sebab aku taknak kite teruskan lagi sebab bersebab ..
Dan aku rase kite bukan sesuai ..
Maaf kalau kau anggap aku nak mainkan perasaan kau ..
Bukan tuh maksud akuu .
Kau pun tahu kenape aku selalu marah kau kenape aku selalu tengking kauu .. !
Kenape kalau keluar aku tak suke peggang tangan dengan kau ..
Kenape kalau kite keluar aku tak boleh nak bermesra ..
Semua bersebab ..
Memang aku sayang kauu Tapii ni laa jalan yang terbaek untuk kitee ..
Selame 3bulan 2minggu kite couple aku bahagie dengan kauu .
Tapi aku tahu kau tak bahagie dengan aku kann .
Haha sebab ape sebab kau selalu kena maki dengan aku betol tak ? hahaa
Takpe laa mungkin tade rezeki kott . Hahaa ..
Lagi pun kau tak suke aku bertudung kan .. Kau suke perempuan yang seksi kan .
Okey lettuw pergi laa carik kat luar sane berlambak sayangg ..
Tapi ingat kau jangan menyesal kemudian .,, Hii
Papepun aku sentiase doakan kebahagian untuk kau .. *pewitt .. hahaa
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink