Tuesday, March 13

tumpang lalu :D

                       Photobucket
Haii mucuk mucuk selamat pagi semua ! Hii .
Sihat tak harini .. Hmm
Harini rase nak menghapdate pulak . Ngehngeh XD ..
Hari busan tak keluar sebab cuaca tak baik mendung jaa asik hujan jaa !
So harini duduk laa rumah . Heee ~
Nak tengok sesuatu tak ...??? meyhh tengok bawahh .. ^_~
Aucakk ! Ngehngeh XD ..
Sweet tak kiteorang , Hahaaa .
Jangan jeles okey . Bhahahaaaaa .
Ni mase kiteorang dekad pantai 1 malaysia . hahaa
Nampak tak saya pakai baju warne ape ?? Itulaa warne kesukaan saya ..
Saya memang keluar selalu pakai baju merah nak tengok lagi tak ? hihii Tengok bawahh
Jengjeng ! Hahaa ni time noniy keluar pakai baju kurung . Bhahaaa ...
Ni mase berteduh hujan time ni mengigil lutut . Hahaa .
Memang kalau keluar mesti noniy pakai baju merah . Hii .
Lawak kan ..
Alaa bie pun suke saya pakai baju merah . Ngehngeh XD ..

 p/s:saya sayang bf saya ! hehee . bie iloveyou so much! bie sanggup berkorban untuk bb kan ! hahaa ... muahcx ..Tamo nakalnakal taw bie bucuk , Hii Bie nakal bb cincang bie 14.Haha


Harituu noniy ade pergi berkayak gak dengan budak kelas noniy !
Memang best gile wehh .. Suke tak terkate
Alaa orang cakap ape senyum sampai ke telinge ! Hahaaaa ..
Nak tengok tak gambar noniy ..
Aucakk ! Hahaa itu noniy dengan budak classmate noniy ,,
BEst wehh kalau nak cube pergi laa dekad ayer keruh .. Bhahaaa
Okey laaa bai .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink