Wednesday, January 25

sebijik macam syaitan

 Photobucket
hey korang da lame rasenye noniy tak hapdate blog kan busy nak urus kan hanjing kurap di tepi jalan wehh ! hahahaha ... korang ingat tak kalau noniy hapdate blog mesti ade bangge banggekan SN a.k.a dikenali SYED NASSIER rytee ! mehhh kali ni aku nak cerite pasal si hanjing kurap ni sebenar-benarnye . huahuahua !
silap wehh sumpah aku silap besar sebab sayang hanjing ni wehh . haha ! tak tahu pulak kan perangai sebijik macam hanjing kurap ! akalaaa punca nye kiteorang gado sebab aku buat relationship jaa kott ! BODOHH kan mamat sialll ni . hikhikhik :D ..
siapp kat tweet heboh bercerita pasal aku dekad semua kawan-kawan dea wehh masayallah katenye tak suke jatuhkan maruah orang tapii diri sendiri tunggang langgang doe kesian aku tengok makbapak dea dapat anak macam gini ! huahuahuaaa ..
kat tweet kite maksudkan orang lain tapii dea pula terase . kesian kann !!
hikhikhik :D ingatkan perempuan jaa mulut macam burung kakak tua tapii lelaki pun ade contoh nye jantan siall ni laa wehh ! hikhikhikh <3
dea cakap aku da tade dare wehh .. hikhik lawak kann kau pernah tengok video aku ke ? kau pernah nampak aku beromen ke ? astafiruallah al zim taubat laa wehh memfitnah dose nye lagi besar dari membunuh tak takod ke ? bapak kau da laa alim tapi anak macam syaitann ! haha ke tak siall tuhh ~
pandai nak sekolah kan orang tapi diri sendiri bengap . huahuahuahuaaaaaa !!!
eaa bodoh abg aku mat rempit ke aku minah rempit ke ....?? ade minta beras mak bapak kau ke ..? ade mengemis duit makbapak kau ke ?? siked pun tak wehh so ape masalahnye !! aik nak kate keluarge aku keluarge kau da selidik belum ..? yang abg kau kat dalam lak ape cer .?? see kau nak jatuhkan maruah aku bile bile mase pun aku bole jatuhkan maruah kau okey sayang .. !! bodohnye awakk nii .. #sorry ..
memang patut ex kau tinggalkan kau carik orang lain sebb kau tuh sengkek sangat . huahuahua !
rasenye tak perlu lagi kot aku simpan kau dalam rakan facebook aku or tweet sebab kau tuh bawak siall mulot macam malapetake sekerat hari mampus laa tuh kann . hihii :D amin ...
sekurang-kurangnye akuu kuar dengan bf aku depan makbpak akuu ! tuh pun jadik masalh kat kau kann , hihi ~ jeles ckp jeles baruah. mak aii perasan gile kau bile mase aku cakap kau nak couple dengan kau ni !!! tak terniat kat mulut aku ni nak cakap aku nak couple dengan kau wehh . please laa jangan perasan boleh ! yaa ampunn bajet hott nyee awakk ni  hahahaha ! kesian (Y)
memang aku sayangkan kau tapi tak pernah pun terlintas kat pemikiran aku nak minta couple dengan kau wehh ! tolong laa aku masih waras lagi okeyy !!
hikhikhik :D terbahak-bahak aku bace tweet kau wehh .. hihiii ~
batak hot laa katekannn ...
nak hot sangatkan meyh laa aku HOTkan kau dalam blog aku nii .. kuangkuangkuang !!
kurang ajar tak akuu ! hihi pergi mampus same kau baruahhh ..
kau yang buat aku jadik jahatkann ... WEhhh aku bersumpah dengan name allah aku takan maafkan kau sampai aku mati pun laaa ~ itu janji akuu !! ...
aku akan pastikan ape setiap percakapan kau akan berbalik dekad kauu ..
kau cakap aku tade dare eaa , fineggg memang kau tade adek ! tapi ingat kau akan ade anak buah or anak kau sendiri nnt terkena dekad batang sendiri .. baru kau tahu ! langit tinggi ke rendah taw yayang .. muahcx siked puihhh ...
btw aku tak bebal macam kau nak saje saje pelat baruah . haha masih ade lagi manusia pemikiran sempit macam kau wehh ..
dala geli aku nak cerite pasal hanjing kurap ni dekad blog aku wehh .. HAHA .
okey goodbye hanjingg !!
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink