Monday, December 5

sedih yang teramat tolong faham wehh

     ASALAMMUALAIKUM !
hey kenape harini noniy letih sangatsangat ! YA ALLAH
kenape laa noniy sedih sangat harini noniy cube gembirekan hati noniy .
noniy cube buat kejaa untuk melupekan kekusutan dalam fikiran noniy ni ! TAPIII ~~
subahanaallah beratnye wehhh . .
kenape kau langsung tak hargai aku wehh .!!
kenape kenape dan kenape ???
kau tahu tak semakin lame semakin perasaan aku terhadap kau semakin pudar wehh .!
aku cube kekalkan tapi kenape wehh .
aku rase aku nak jadi JANDE BERHIASE jea doe .
sedih laa weh sedih dengan naseb aku ni .
kau bf aku tapi kenape harus orang lain yang happykan aku .
kenape orang lain yang haru ambil berat pasal aku kenape bukan kau wehh !!
kau tahu bile kau offday kau bawak aku jalanjalan belanje aku sane sini ~
aku taknak wehh aku nak kau kasi kasih sayang kat aku jaa doe
ambil berat pasal aku jaa susah ke wehh .??
kalau susah kenape kau tawan ak dulu wehh .!
setiap mase setiap detik aku selalu terpikir perlu kea aku teruskan lagi hubungan ni .
aku selalu terpikir ape kesudahan kisah ni ??
aku tahu aku da jumpe ebu kau semua tapi belum tentu ebu kau suke aku kann !
hati manusia lain-lain rambot same hitam tapi hati ??
herrr ~
entaa laa sayang aku pun tatahu nk cakap ape lagi ?
yang ak tahu buat sementare ni memang aku takbole terime kau dalam life aku .
ya aku tahu setiap manusie mesti harus di beri peluang kedua .
bukan sekali jaa weh kau buat aku macam ni da banyak sayanggg .
mane janji janji kau dulu .! aku rase na BREAK OFF jaa ! itu sekarang ade dalam palehotak aku ni wehh .:(

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink