Saturday, December 24

ape kejadahnye makcekk oii

    ASALAMUALAIKUM !
ehemm ehemm ^_~  pakcekk makcekkk sihat ? hihi
jap jap gua nak tayang gambar gua ni ? mau tengok tak ? hihi taknak tgk bole blahh
okengg gua tahu gua comel takpayah cakap shut up ! haha
ade alaa alaa berookk tak  ? HEE alaaa macam laa koranggg tak macam berookkk . kuikuikui
pagi tadi kann kann kite kite kite annn annn pergi ane tahh upewww ahh ? hahahahaha ,
noniy kau kenape kau saked ke ?ahahaha .
okengg laa mesti korangg fedup kan bace entry aku kali ni , haha
alaa CHILL ~ hikhikhikhik
okengg tadii aku pergi manehh tah teman mmber aku , malas nak duduk rumah bosaaaaaaaaannnn gilak kan!
so dengan hotak terencat akal kiteorang ni kiteorang berposing laa . nak tengok tak > ? nak nak ?
hikhikhik malu laa sebab TERLAMPAU comel sangat ! HAHA
ahahaha macam cun melecun tak ? hahaha ehemm ehemmm maluu laa jgn tengok lame lame . ! haha
time ni macam cibaiii aku belum sedia lagi da snap pale hapak kau laa kan ! jendul bin jebol betol ! haha
oke berokk berokk monkey monkey sekalian , hahaha ! ciss jahat kau noniy , gurau jaa sayang sayang semua ! HEE ~ tak boleh nak gurau gurau duduk bawah ketiak makk kau lerr . puihh .!
okenggg aku paling suke pic dekad atas ni nampak aku mcm cacat , cer tengok tangan aku tuh ROCKKKK ! haha . .kau ade ??
okengg ni sahabat sahabat aku dari kecik besar tapak tangan sampai laa besar kedabak macam gajah ni ! haha ~ buwerkk :P btw aku sayang gilak gilak dorang even dorangg suke buat aku sakedhati . haha . iloveyousomuch kawann ! muahcx
and lastly aku sayangkan budak hidung besar dekad atas ni , haha idung besar macam gajah ni laa yang buat aku terpikat dekad dea , haha ! ily , haha . even dea ni nakal aku tetap sayangg dea ! haha dekad dea jaa laa aku harapkan nak bertumpang kasih taw taww . ! fine akuu tahu dea comell korangg takpayah cakap ! haha dan dan dannnn dea manje sangat sangat dan tersangat i like it babehhh ! meyhh nak chup siked kad masyam ! muahcx chup kanan chup kiri . hihihih :3

<----ending bye bye
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink