Monday, November 14

ya allah ape lagi dugaan yang kau beri ya allah !

\
setelah sekian lame aku menanggung kerinduan abang aku tercinta :D
setelah sekian lame ku menahan kesakitan leteran sekeliling aku ~
akhirnyaa berderai air mate ku tidak terkate :(
ya allah !
begitu berat kau beri cobaan dalam keluarge ku ya allah :D
kau tabahkan laa hati kedua-dua orang tue ku ya allah :(
aku tak sanggup melihat air mate kedua ibubapa ku jatuh berderai !
sampai bile kehidupan aku terus begini sampai bile .????
di mana kebahagian yang aku inginkan selame niy .~
aku tak sanggup nak hadapi semua niy lagi ya allah :(
satu masalah tak selesai lagi satu lagi masalah yang datang !
kenape tak putus-putus masalah menimpa keluarge ku ya allah :D
kadang-kadang aku rase dunia niy tak adil ~
hrummmmm~
astafirualhazim mengucap noniy mengucap .
series aku da tak kuat hadapi semua niy lagi .
hari-hari perlu menangis hari-hari aku perlu tengok ebuayah mengalirkan air mate 
korang sebagai anak sanggup ke tengok makayah korang macam gituu !
tak kann ??
same cmtuh jugak perasaan noniy sekarang niy !
sekarang ape yang noniy tahu noniy tak putus-putus berdoa pade maha esa 
jikakalau ini semua dugaan yang kau beri aku terime ya allah :(
aku yakin semua niy ade hikmah sebaliknyer ! insayallah <3
kbai !
sorry gambar niy buruk! baru lepas menangis maklum laa

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink