Tuesday, October 11

series tade mood :(

asalammualaikum !
hrumm .nape laa dengan aku ni weyhhh ..?
kenape aku semenjak 2 menjak ni tade mood jaa . .
asik nak marah jaa .
nak kate coming soon tade pulakk .?
haiyaa~
dekat sekola jangan cakap asik tidor ja langsung tak bercakap dengan sape-sape .
mood tade asik nak marah jaa wyhh .?
ya allah .
serabutnye kepale aku sekarang ni .:D
kenape macam macam masalah datang kat aku ni .
lepas satu satu .
subahanallah kuatkan laa aku ya allah .
rase macam nak mati pun ade .
makan pun tak lalu mandi pun tak basah . .
atoooo~
padahal esok exam tapi langsung tak bace buku .
tak tahu kenape tertekan weyh dengan keadaan sekeliling aku sekarang ni . .
korang tolong bagi aku semangat .
aku da down gile sekarang ni .
tade tempat lagi aku nak luahkan .
kat sini ja laa tempat aku luahkan segala gala yang terpedam dalam jiwe aku ni .
please give me support .!!!
kbai~

terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink