Friday, October 7

hai awkk :P

hey awkkk .
*peace . .haha kelakar lahh si noniy ni kan kan .:D haha , ,
puji diri sendiri nampak kau noniy . .lalaalalallaalaalla~
okeoke noniy nak cerite pasal sorang mamat ni .HAAHAHA .
SUKE SUKE SERONOK. .kahkahkah . .
okeoke :)
aku dulu dengan dea kurang laa rapad sebab dulu aku berkawan dengan mmber dea si akbar tuhh .
then,
lepas da tak kawan baru lahh aku berani nak tegur tegur dengan mamat ni .hahaha  . .
ape-ape masalahaku adela aku luahkan siked dekad mamat ni siked jaa tak banyak .HAHA .
contoh macam bergadoh dengan bf aku tuhh ke ape ke .? hee~
dea ni kan comell .haha .*cetttt
ha .? ni laa mamat yang aku bercerite kat atas tuh tadi .hahaha :)
alaa mesti korang kenal dea kan . .haha .
hrummmm.....
dea ni baik orangnye . .untunglahh sape yang dapat dea ni .hehe :P
dea ni suke menyakat aku memang nak kena budakk ni . .
aku jumpe kau aku belasah kau cukup-cukup taw gemokk .HAHA . .
korang cube tengok gambar dea yang ni .!
haha ade macam model tak saye .HAHA .
bukan maen lagi ea wakkk :P posing maut nampak .haha .
tergugat iman saye tengok keseksian anda tuhh . .hehehe *peace .
jangan marah nanti kena jual . .lalalalalalala~
ni FACEBOOK mamat ni add laa kalau korang berkenan .haha . .
http://facebook.com/muhammadnorzulfika.hassan  .
kbai . .
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink