Thursday, September 22

sentiase bahagie bersame kauu

hey korang ,

err terase beruntung aku dapat kau bie . .kau baik sangat dengan aku ,tak pernah kau tak tunaikan ape yang aku nak . .kemane aku nak pergi semua kau bawak kan bie sedetik pun kau tak pernah merungut . .ya allah beruntungyer aku dapat kau sayang :)
sekarang kau sentiase kau berade di samping aku kan sayang .
time aku susah kau pun susah jugakkk . .
aku kena jage nenek kat hospital kau ulang alik anta aku amek aku kan sayang <3
hmmm ,
terase bahagie aku dengan kau .
lagi lagi kau da tukar kejaa sekarang kau tak busy macam dulu lagi .
setiap hari kite bersamekan sayang .
kau kate kau sayangkan akuu .
aku pun sayang kat kau gemokkk <3<3
sekejab jaa kite da nak masok 4bulan kan . . .
tak sabar rasenye gendud~
hehehehehe . .
oke sekarang aku jujur dengan kau . .
aku da mule percayekan kau balik . .!
aku janji aku takan curang dengan kau oke sayang .
i promise i dun broke you my heart .i promise sayang <3<3 *muahhh
oke dulu aku ingat kau tak ikhlas dengan aku . .
tapi aku silap menilai kau ,kau tak macam laki yang sebelum ak kenal . .
series dan aku bersumpah kau laa laki yang amik berat pasal aku tak kire senang atau susah kau akan sentise ingat kat aku kan .:)
kau tahu aku sekarang da mabuk dengan C.I.N.T.A kau tuh sekarang doe .hee:)
ebu kaka semua da tahu macam mane sayang aku kat kau taw . .hehehe
kalau sehari tk cerite pasal kau kat ebu kaka tak boleh .haha
ade jaa cerite nak di cerite kan .haha werkk :P
papepun aku tetap sayang kau .
kau jangan pikir bukan bukan oke . .
kau pikir bukan bukan aku kasi kau pelempang free off cas .. *hahaha . .
iloveyou bie bucuk<3<3<3 *muahh muahh muahh
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink