Sunday, August 28

sedih yang teramat

hey readers ,

  oke hari ni sedih sangatsangat taktahu kenape .??? hmm ramadan pun da hampir terbenam ,syawal hampir muncul . .tapi hati ak tak gembire langsung .herr! oang yg ak syg pun layan ak pun mcm sukesukehati mak bpk dea jaa kan .grr! . .
taknak aku tinggalkan ak jaa laaa .
kau ade ker takde ker same jaaaa laaaa . .
couple tapi mcm tak couple . .nak jumpe pun ligat  . .hmmm .
sedih weyh sedih dapat bf mcm ni .
aku sayang kauuu . .tapi mcm ni kau balas .
layan betine laen laa tuu laa ni laa .
siked tak jage hati perasan aku kan yunk<3<3
mcmni kau kate kau sayang aku eaa . .
k find ,
hmm hari ni mesej aku pun langsung takkk .!!!
tengoktengok kau online . .
perghh panas sial panas
mesti kau terfikir fikir kan .aku da bnyk berubah .
aku berubah sebab ape .???
pasal kauu .
kau jgn nak salakan aku .
aku berlembut dengan kau .kau pijak aku kan .
baik tkpyh . .
tak suke aku blahh bodo .
jgn dtg kat hidup ak lagi . .
kau nak sgt kan . aku kasikan . . !!!!!
kbai ~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink