Thursday, August 11

kembali :)

hey korang :)
   
   hee!! . .da lame raseyer akuu da tak update blog akuu ni kan . .rase menyampahh pulakk nak update blog akuu ni lagi .taktahu nak cerite apehhh .???? . .
yes hari ni da ke sebelas kite puase rytee :) . .
hmm . .sekarang ni macam macam masalah menimpa diri akuu ni haa .???
tapi,akuu adap dengan cool jaaa .harharhar :) . .
hmm ,korang nak tahuu sekarang  i'm single . .
harhar :P . .
happy laa jugakkk kan sekarang ni  .walapun da tade kasih sayang lagi .
wuawuawuawua . . 
poyo gile si buncet ni taww .:P
yelaa daripade akuu couple dengan capital S aku tuuhh .
dea layan aku macam BONEKA jaa buadpe weyhh .???
lagi baek aku single betoll takkk .???
nak keluar dengan laki laen ke nak mesej dengan jantan sane ke sini ke .
tade sape nak marahh .?? tade sape nak bebel . .hohoh:)
so,sekarang akuu happy dengan hidup akuu sekarang ni . . 
tade kauu pun akuu bole hidup laa wahai capital S   .
moge-moge hidup kau sentiase di rahmati allah oke ! . .
akuu harap kau dapat carik oang yang betol-betol sayangkan kauu oke .
tak layan kau macam baruah lagi .:(
kau tahu tak semenjak kau tinggalkn akuuu tuuu .
ea makin ramai pulakkk sayang kat akuu weyhh .
harhar:) . .
aku pun pelik laaaa . .
kalau kau nak tahu kawan akuu semua tak suke akuu couple dengan  kauu . .
kate dorang muke kau hanye mempermainkan perasaan wanita saja .
ea aku tak percaye .:)
aku sentiase setia kat kauu ..
tapi,
ternyata betolll . . aku ni memang bahalol kan . .
tak dengar cakap kawan akuuu . .
*grr~
tapi,
papepun perkare da lepas . .takpayah nak ungkit-ungkit lagi . .
kau dengan idup kau aku dengan hidup akuu oke :) . .
kau tahu takkk .??
sejak kau tinggalkan akuu ..
ai mate aku langsung tak mengalir . .
aku pun taktahu nape .???
maybe air mate aku da takda lagi kudd buad laki macam kau ni .
yang tak pernah langsung nak menghargai kasih sayang oang .
tapela .
aku nak tengok jaa macam manehh kehidupan kau selepas ni . .
yang kau dapat bale tuu baru atas dunie ni .
belum kat akhirat lagi .
so kau beringat-ingatla k . .
k ni last aku post pasal kau . .
taknak lagi post pasal kau SEMAKKKK bin SAMUN .
kbye~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink