Wednesday, July 6

kesedihan :)

hey readers,
  
    hmm .hari ni hari yang paling tk best buad noniy .hmm .macam macam perasaan ni ade sekarang ni .geram,marahhh.sedih,benci .hmm sedih sangat sangat laa . .kenape semua perasaaan ni noniy mesti ade .hmm!

   grr! sumpah noniy sedih gile hari ni ,sebab orang yang noniy betol betol sayangg . .tak percye kan noniy .dea kate noniy sayang dea tipu tipu .muke noniy ade tipu tipu ker wakk .??? . .ade ker .???  ,awkk tahu tk saya sedih sangat sangat bile awakk cakap macam tuu .

   saya sayang awakk gile gile tahuu tak .??? kenape awakk tak percaye saya .hm! saya ingatkan awakk betol betol sayangg saya .tapi,awakk tipu . .awakk suke cakap saya tak serius bile bercakap dengan awakk .hmm . .yer saya tahu maybe awakk masih sayangkan jande awakk tu lagi kan .it's sokey laa .! , ,

   da tahu da naseb saya macam ni .selalu malang . .selalu dapat lelaki macam ni . .!awakk tahu tak saya da tak kuat nak adap semua ni . .saya sedih .saya ingatkan saya takan menangis lagi .tapi,awakk berjaye menitiskan air mate saya ni . .serius saya sedih bile awakk cakap awakk tak percayekan saya .hmm .

   awakk tahu tak .? mule mule awakk cakap .awak suke saya . .awakk tahu tak macam maneh perasaan saya time tuu .saya ingatkan saya bertepuk sebelah tangan jaa .tapi,akhiryer awkk balas jugakk cinta saya . .awakk awakk . .! awak ingat lagi tak kite kenal dari manehh .??? . .

   awakk usya saya dari facebook kan . .awakk cakap muke saya macam ex awkk . .! lepas tuu awkk minta nombor saya . .time tuu saya pun tengah single mingle so,dengan gatal yer saya bagi nombobr saya kad awakk .! awakk ingat lagi takk .??? .

   pastuu kite mesej .tapi,kite jarang mesej .sampai laa awakk cakap awak nak jumpe saya .sumpah time tuu macam macam perasaan bekelocak dalam diri saya .perasaan takod,gementar,malu semua ade .! .series .mule mule jumpe saya malu malu dengan awakk .hee! . .

  dari bermule kite bertemu ,kite bertentang mate dan terus jatuh ker hati ,start situ laa saya da mule suke kan awakk . .! start kite jumpe laa kite da rancak mesej .awakk selalu call saya kan . .saya gembire sangat sangat . .sampai sampai laa awakk sekarang da jadi milik saya .bersyukur sangat sangat . .

   saya bersyukur sangat sangat sebab dapat kenal dengan awakk . .! semua yer dari facebook .huh! .sekarang ni ,saya da mule sayangkan awakk saya da mule cintakan awakk .tapi,nape hari ni awkk buad saya sedih sangat sangat . .kenape hari ni awkk buad saya menangis .kenape wakk .?? ,awkk da benci saya ker .awkk da tak sayang saya lagi ker wakk .?? sampai yer hati awkk buad saya macam ni . .! . .

   walaupun awkk cakap saya ape pun saya tetap sayangkan awkk .saya tetap cintakan awkk . .hanye maut saja yang boleh memisahkan kite oke .! awkk ingat tuu .hmm .

so sad .

          story end~
kbyee~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink