Friday, July 22

kesabaran :)

hey radears,

    hey korang nak cakap ni saya rindu sangat sangat nak ber blog dengna blog saya ni .tapi,waktu tidak mengizinkan saya untuk update blog saye ni .hehe :) busy memanjang jaa . .masalah terus menerus menghimpit saya sampai rase macam tak bernafas jaa .ngehngeh XD

   dalam beberape hari ni macam macam saya lalui .! ade yang suke ade yang duke . .biase laa kehidupan kite tak semestinye happy jaa that rite :) kite sebagai manusia kena laa tabah dengan semua dugaan cobaan yang allah bagi . .

   semalam satu tragedi telah belaku kat bie saya .! rasenye mesti dea tak boleh terime ape yang da jadi kat dea .! if korang nak tahu .semalam motor bie saya hilang .! motor rxz MBW 2516 .tak menangis dea motor kesayangan dea tu hilang . series laa saya sedih tengok keadaan dea sekarang ni .!

  sampai sampai makan pun tak lalu ,tade mood .paling sedih sampai sampai dea cakap dea da tak nak terus kan hidup lagi .ke tak melalak kau kejab dengar ape yang dea cakap tuu .! sumpah laa bie syg sedih tengok bie macam ni .! ,

  tapela bie ,kite mampu ber doa jaa oke .! harap harap oang yang amek motor bie tuu tak akan selamat .! tak ke mane laa bie if pakai barang curik .hidup tak akan senang laa . .bie sabar oke .! tamo sedih sedih lagi . .syg kan ade . ??? . .muahh :* .

   semalam kite dapat jumpe kejab kan .! rase happy dapat jumpe bie semalam .baru laa syg dapat tengok muke bie tergelak .hehe .! sorry laa suare syg memang tak sedap pun . .tapi,bie punye pasal syg nyanyikan untuk bie .hehe .~ .


  padan muke bie kan semalam nak balik syg tak bagi sebab belum puas lagi nak ngade dengan bie taw .hahahaaha . .syg sayanggg bie tahu tak .??? .sayangg sepenuh hati syg tahu takk .??? bie sorang jaa tak ade oang laen taww . .bie nak tahu tka semalam kan ,kan bie kiss sapu tangan syg kan .mase syg tido syg peggang jaa sapu tangan tuu . .kehkehkehkeh .! gedik tak . .HAHAHAHAHAH  . .



  ni moto hanye tinggal kenangan saja .!




 p/s : bie banyak banyak kan bersabar oke .!  syg sentiase ade disamping bieo ke .! muah :*
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink