Saturday, July 9

kerinduaan tak terkate :)

hey readers,
  
    hey korang firstly,nak tanye blog saya cantik tak .?? HAHA .alaa saya tahu blog saya tak secantik blog anda semua kan kan kan  .! HAHA .tapee laa asalkan saya boleh luahkan isi hati saya sudaa .ngehngeh XD:) .

   oke korang hari ni saya nak cakap saya rindu gile dekad budak ni syafizul nasyariq hmm .! hari ni tak dapat jumpe dea .geram betol weyhh sumpahh geram . .grr! .bie nie memang nak kena . .saja jaa kan .oke pasni takpayahh jumpe syg lagi oke .! werkk :P

   hari ni hari sabtu nak kuar date .tapi kan ,err~tade ape ape laa  .hee! .dea tu asik kejaa kejaa kejaa .ha?? bie kejaa laa sampai lebam oke .! buwerkk :p . .da pasni merajukk dengan bie .hmm . .
 
  kbye~

                       ~story end~

  p/s : syg sentiase sayang kan bie and cintakan bie oke .! muahh
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink