Monday, June 20

superman :)

hey readers ,
   hey korang tawu tak sebab aku tulis entry macam tuu ,sebab aku nak cerite pasal superman kite sorang ni yang belagak dea mahco laa konon yer .HAHA  .
memang aku geram gile dengan jantan sundal ni .!! . .muke macam cibai . .~
sumpah aku  menyesal kau tawu tk sebab pernah sayang kau .
sumpah aku meyesal .`
orang macam kau ni memang patut kena tinggal dengan semua perempuan . .
perangai kalahkan syaitan .haktuiiiii~
perghh ,
aku memang da lame da nak tulis entry pasal kau hanjeng !! .
tapi,
akuu malas pulakk nak tulis pasal kau kad blog akuu ni . .
SEMAKK weyhh~
tape disebabkan akuu terlalu geram sangat dengan jantan sundal macam kau ni .
aku terpakse luahkan .HAHA .
nak tengok muke jantan sundal ni .`
ni laa jantan sundal yang aku maksudkan tuuu . .
grr~
sumpah doe aku menyesal sayang kau . .
tapi,
perangai macam hawau .~
kau ni betol-betol kaki control kan sygs .HAHA .
sygs ker geli akuu beb !! .HAHA
jantna macam ni tak bolehh buad laki beb !!
gilak seks siakkkkkk . .
palebapak dea kan . . . .bodoh punyer jantan .
tawu nak merosakkan anak dare orang jaa doe jantan ni .~
HAHAHA . .
kate-kate dea sungguh manis beb !! .
padan muke kauu aku tinggalkan kau macam tuu jaaa ~
kau memang layak di buad macam tuu sial .
anak babi .harammmm~
harao kau mati cepat laa mangkuk .HAHAHAHAHAHAHA .
k chaw~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink