Sunday, June 26

menunggu :)

salam,
  hey readers ,hari ni kite berjumpe lagi .haha .hari ni sekali jaa saya update blog .huh! tade cerite nak kongsi dengan awk semua laa .HAHA .
tajuk saya tuu .
sebab saya menungu kepulangan ebu saya laa .HAHA .
kejab lagi ebu sampai laa kad sini .huu~
rindu sangat kad ebu .ngee~
adek rindu ebu tahu takk .??? cepat balek laa ebu .haha .
hm,.
tadi saya webcam dengan eiyra .
gile laa beb ! haha .
kelakar jaa dengan busuk-busuk webcam .haha .
biul jaa .~
alaa ni kaka balek bole laa pinjam laptop dea .
esok nk balek da .
tadela webcam lagi pasni .huh!
kaka lagi sorang tuu kedekot .
nak pinjam laptop pun kedekot .geramm jaaa kan .
baekk online pakai komputer lagi bagus .HAHA .
pasni tade webcam-webcam lagi ni.HAHA .
lagi satu ,
saya tengah menunggu seseorang untuk datang dlm hidup saya ni .HAHA .
tadi saya nak jumpe dea.
sebab tadi saya jogging kad stadium .
terlanjur tuu .
ajak dea sekali .
perghh,
sumpah muke dea comel gile siakk .HAHA .
ade laa malu-malu babi siked .haha .
pastu tade lagi da .HAHA .
papepun ,
happy gile . .
kbye~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink