Monday, June 6

manis+masam+pahit

salam,
 
    hey korang di pagi hari yang cantik ni .aku nak story siked ape yang da terjadi kad aku semalam .!! ade yang manis ade yang masam ade yang pahit jugakkkk ~kalau guys tanak dengar bolehh angkat kaki berambus laa weyhh .jangan nak membabi kad blog akuu ni .!! err~

   semalam ,aku kuar same MIA MEOW sayang aku tuu .dengan mmbe dea sorang lagi,sape tahh name dea aku tak ingat .hakhak :)) semalam aku kuar naek bus .da lame aku tak naek bus .punye laa takod aku naek bus semalam .bhahahahahaha . .

  pasal sayang aku ni .aku sanggup !! sebab first time,nak jumpe mia,shafiq kan .naek jaa laa bus .hohohoh:P rase macam nak nagis jaa semalam sebab takod .hehehehe~da laa banyak endon .cilake betol laaa .!! sumpah geli siakkk .~harhar:) . .

   turun jaa bawah ,alhamdulilah ade bus .harhar:)) .aku pun naek laaa dalam pukul 11.30 aku sampai laa mc ,andthen.pergi tandas kejab betol kan rambot i yang cantik ni .hakhak !! ade laa mamat sakai ni ,ekod jaa akuu .lahabau betol laaa .aku da takod daa . .dengan cepat yer aku jalan pergi carik bus nak pergi mp pulakkk . .aku bukan tawu pun .huhu~

   sampai aku tanye pakcik bus tuu ,bus ni nak pergi mp ker .pastu pakcik tu bolehh tanye aku !! adek ni orang manehh takan tak tawu naek bus kod .harhar:) .aku pun mengakal laa orang tue tuu cakap bukan duduk melaka .harhar:)) hidup-hidup kena tipu orang tuu kan .kesian .harhar :) . .biull~

   dalam pukul 12.30 aku pun sampai laaa mp ,terus mesej mia suruh datang kad akuu ,harhar:) segan beb nak jumpe budakk hot ni .hahaha .jumpe jaa dea segan gile babi laa mule-mulekan .lepas tu da tade daa hahar:) comel siak perempuan ni .bhahaha .~seksi beb !! wakakakakaka .then,terus gerak pergi kfc makan-makan semua .da melantak sampai kenyang gerak laaa . . anta mmbe dea kad bangunan merah tuuu .penat siak akuu jalan kaki .bhhahaahha . .

    lepas da anta tuuu .kiteorang terus pergi dp,tengok wayang cerite karak .bhahaahaha .macam sakai jaa cerite bodoh ni .!! bukan best pun .macam hawau jaaa . .aku pergi laa tengok dengan mia .lepas tu,kiteorang duduk seat couple ..harhar :)) ade pulakkk orang beromen .macam anat jaaa weyhh .bhahahaha .dapat tengok free show .wakakakaka . .

   lepas da abes wayang pukul 4 macam tuu ,kiteorang gerak naek atas padang lepak atas tuuu semua,harhar:)) hot jugak kiteorang ni .jalan jaa da kena usya .bhahahahaha . . memang syok gile laaa . .tapi,tak layan pun sebab aku pikir aku da ade balak da . . huh !! tengah lepak lepak ade minah ni dengan mamat ni .bolehh pulak beromen lahanat .tak malu ker sial da laa pakai tudung mane raba-raba pulakk . ingat cantik laa tu ,.dengan cium mulut bagai laa .sial .saja jaa nak menganjeng . .babi punyer budakkk ~

   mmbe dak mia datang kiteorang terus gerakk ~pergi mcd .ehemm,baru sampai sito da kaka mia datang thenkiteorang pun gerak laa pergi mc .mia anta aku jaa pergi mc .sebab aku nak jumpe shafiq ,tengs pade mia sebab da tolong anta akuu .sayang kau laa weyhh .harhar:)) . .aku da excited da nak jumpe shafiq .huh!!

   aku da masok mc,aku tengok-tengok shafiq tade .aku anta mesej dea tak balas .jam da pukul 6lebih da mase tuuu ,akuu anta anta mesej kad dea ,dea tak balas ,tibe-tibe airmate aku jatuh tak sengaja .sebab kecewe sangat-sangat .dea tipu akuu .ayah da anta mesej marah-marah suruh akuu balek .aku nak sangat jumpe shafiq .tapi,macam ni .

   akuu menagis dekad mc .semua orang da pandang akuu ,dengan perasan aku tak malu ,aku jalan kaki terus naek bus .akuu naek bus jaa .semua tengok akuu menagis ,aku amek tempat duduk .aku terus menagis menagis .24jam aku tengok jaa hanfone .tunggu mesej dari dea ,tapi,satu mesej tade ,kenape kau kejam sangat weyhhh !!

   lepas balik jaa ,kepale aku saked balekk ,aku mandi-mandi on fb kejab tengok gambar shafiq .aku menagis lagi ,akuu terus opp .aku makan obat penadol 4biji .akuu terus tidor .dalam pukul 11 lebih aku terjage aku tengok hanfone banyak mscall banyak mesej .aku berharap sangat tuu dea ,tapi,aku salah tuu bukan dari dea .dengan kecewe yer aku tidor balek .pukul 1lebih macam tuu aku terjage balek .aku tengok ade mscall ade msej .tengok shafiq mesej aku .marah-marah aku .kate dea aku tak setia dengan dea .dea marahh aku pasal aku wall dengan mmbe aku laki .!! dan pasal tuu jugakkk dea ceraikan aku . .betape kejam yer dea . . aku punyer tunggu mesej dea .aku rindu dea .nak bermanje dengan dea ,tapi,ni yang aku dapat .malm tadi aku aku menagis lagi disebabkan seseorang lelaki lagi .dulu,sorang buad aku macam ni .sekarang sorang lagi . .sepanjng malam aku menagis .pikir kenape aku macam ni , tengs pade tebau sebab pujuk aku malam tadi,bagi aku semangat .tengs weyhh . .!! sorry sebab lepaskan geram kad kau semalam .i'm so sorry .aku menulis semua ni .dengan airmate yang tak di sengaja di keluarkan . .yes .lepas ni ,aku akan single selame mungkin .aku tanak berharap lagi pade sape-sape oke~terima kasih cinta <3<3 . .lepas ni tade lagi cinta dalam hidup aku . .selamat tinggal cinta<3<3
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink