Thursday, June 9

makmakmak :(


 hey readers,
   berjumpe lagi hari yang pagi indah ini .harhar:)) .sehad semua .harap-harap sehad yer .sehad macam saya .harhar:)) hari ni saya nak entry pasal ebu kesayangan saya ni .ebu saked .hmm .so sad :(
da berape hari da ebu saked tak baik-baik lagi .kesian saya tengok ebu .
nak tidor malam pun susah ,sebab sempot ebu tuu .batuk lagi .haish,
ebu malam tak bolehh tidor .saya lagi laa tak oblehh tidor .sebab risaukan ebu .
malam tadi,saya tak tidor .kesian saya tengok ebu nak tidor pun tak lena .
kadang-kadang macam nak menagis jaa saya tengok ebu macam tuuu . .
kenape laa saya jaa tak saked .kenape ebu yang kena saked .ishh,saya sanggup gantikan tempat ebu .asalkan ebu baik-baik sudaaa .adekk sayang ebu tawu takkkk !! .
pagi tadi ,adek bangun-bangun jaa ebu tade .cemas yer adek time tuuu .
adek tanye kaka .kaka kate abg bawak ebu pergi klinik . .subahanaallah .
takod yer saya .kalau ebu tade .hmmm .~
lepas tu saya,terus bangun masak buad sarapan .
siang ikan .goreng bagi kucing makan .lepas tu masak nasi,
kemas rumahh haiyaaa ,rase macam nak putus jaa pinggang saya ni .
tapi,
kalau bukan saya yang nak buad semua ni ,sape lagi kan .sabar jaa laaa noniy .!!
lepas da masak nasi ,terus bukak facebook .ngee~
sambil menikmati ice cream .bhahahahahahahaaha !!
pagi-pagi bute saya nak makan ice cream hhuhuhu!aku punyer suke laa kau sebuk sangat apesal >??? haha
saya harap-harap ebu cepat sembuh oke .!!
adek tanak tengok ebu saked-saked macam ni .adek sedihhh ~
moge-moge ebu cepat sembuh oke .amin~
kbyee~
terima kasih kerana sudi menjengah

0 tinggalkan jejak anda:

Post a Comment

hai cik adik cantik lagi handsome ! hihi :D
kalau da bace tuh jangan lupe komen taw! nanti noniy upah susu . hehehee SELAMAT TERHIBUR . *winkwink